Matty_r82 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er det noen som vet hvordan du kommer seg unna purken når du har kommet til level 3 på den politi skalaen? Og er det mulig å selge biler hvis du ikke har xbox live? Hvis ja hvordan? Hadde virkelig satt pris på litt hjelp, og alle svar blir satt stor pris på. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 du kan selge bilen til halv pris utenom live, du gjør det på samme plassen som du ville trada den via live, bare velg quick sell. det skal vel gå å komme seg unna purken når du har lvl 3 tror jeg, men jeg har vanligvis bare lvl 3 når jeg kjører løp, så jeg har ikke hatt tid til å finne ut å lang tid det tar. Lenke til kommentar
Matty_r82 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 du kan selge bilen til halv pris utenom live, du gjør det på samme plassen som du ville trada den via live, bare velg quick sell. det skal vel gå å komme seg unna purken når du har lvl 3 tror jeg, men jeg har vanligvis bare lvl 3 når jeg kjører løp, så jeg har ikke hatt tid til å finne ut å lang tid det tar. 6928590[/snapback] Sikkert et fryktelig dumt spørsmål, men hvordan velger man quick sell? Får det ikke opp som alternativ noen steder.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 under trade... når du skal til å selge bilen så kommer det opp om du vil velge online eller quick (eller hva nå de kaller det. eventuelt så kan du bare lese i manualen som føugte med. står der. Lenke til kommentar
Matty_r82 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Fikk det til nå da.. Så ikke at det gikk ann å velge mellom "put up for sale" eller "sell now" Lenke til kommentar
Matty_r82 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Og Tusen takk for hjelpen forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå