longbow Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har fått i oppgave av en kamerat å finne en grei bærbar pc til han, og hadde lyst til å høre med dere hva dere anbefaler av noen enkelte merker jeg har funnet frem til ved å lese tidligere tråder, og søkt litt på nettet. Men kan først begynne litt med hva han skal bruke pcen til og hva krav han har: Pris: Ikke høyere enn 7000 tusen Bruksområde: Internett, skriving, film og musikk, samt ha mulighet til å spille et spill,(blir mest brukt til "kontor" oppgaver) Minne: 512 eller mer... harddisk: 60-80, gjerne mer Skjermkort: Som sagt skal denne i være en gaming pc, men skal kunne brukes til et å anna spill, da ikke de mest kravstore spillene, men bør være eget skjermkort! Batteritid: Bør være god, ca 3 timer eller mer God skjerm, 15,4" Da har dere fått en liten forståelse for bruksområder, og hva jeg har sett etter, og hva vil/kan dere si om disse modellene utifra kriteriene jeg har satt ovenfor? Komplett - Amilo M1437G Komplett - ukens tilbud Komplett - Amilo Li1720 Håper dere kan ta dere tid til å se litt gjennom disse alternativene og si litt om hva dere mener er den beste pcen til prisene som er oppgitt. Er det noen pcer som dere mener helt klart er en god kanditat for dette bruksområdet, så legg gjerne inn en link! Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
longbow Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Noen som har noen formeninger om dette, og hvilke av disse 3 pcene har best skjermkort? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Bærbar til 7000kr og spilling er ikke en god kombinasjon, men utifra de 3 PCene der er den første (Amilo M1437G) det beste valge vil jeg tro Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Den eneste av de tre som vil duge til spilling er FSC Amilo M1437G. Denne er forresten på helgetilbud og koster vanligvis 8995 kr. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå