rankine Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg har et problem med en svart skjerm som dukker opp av og til. Dette skjedde første gang da jeg spilte Point of Existence 2 for noen dager siden (BF2 mod). Skjermen ble svart, men jeg kunne fortsatt se musa og lyden forsvant. Etter ca 30 sek var den tilbake ved det normale uten at jeg hadde gjort noe. Da jeg slo på pc-en neste dag var skjermen dekket av små lilla og grønne streker. Dette skjedde bare en gang, men etter det har det hendt at skjermen plutselig har blitt helt svart feks når jeg åpner IE eller word. Hvis jeg da har restarta har skjermen fortsatt å være svart. Skrur jeg av pcen og venter en stund så er den igjen tilbake ved det normale. En annen gang fikk jeg feilmeldingen "Attention 20K/0Hz Frequency is out of range" Jeg har en Coop-pc som er et par år gammel med: AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz ATI Radeon 9800 XT AGP 512MB DDRRAM PC3200 2 100GB HD HK og PSU ukjent Jeg har lasta ned nyeste drivere til skjermkort Har en sterk følelse at det er der feilen ligger men er det noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Sjekk at vifta på GPU går. Skjedde noe liknende med mitt GF4 kort for litt siden. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei og velkommen til forumet! Sjekk temperaturen på skjermkortet, og fjern støv i vifta. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå