Asaf_p Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har kjøpt tomannsbolig. Helt ny. Er ikke bygget enda, men jeg hørt at når den er nye så slipper man å betale kommunale avgifter i 5 år. Stemmer dette? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det var noe jeg aldri har hørt om før i hvert fall, men hvis det finnes så kan det jo være noe som bare er i din kommune. Hvilken kommune bor du i? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Uten å ha peiling i det hele tatt: Kanskje det er pga. det er tomannsbolig, og ikke èn? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Eiendom er eiendom uansett om det er enebolig, tomannsbolig eller selveierleilighet. Kommunale avgifter må betales uansett. Det som kan være, er at det tar noe tid før kommunen får taksert eiendommen i forbindelse med eiendomsskatt. Jeg slapp dette første året i min leilighet, men nå betaler jeg som alle andre. Dette forutsetter selvsagt at kommunen din har eiendomsskatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå