Eriksjon Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei... Jeg har hatt min Samsung SGH-Z500 i 6 måneder nå og alt har gått helt strålende fint helt til i går. Jeg hadde lite batteri på mobilen, så jeg skrudde den av for å spare på batteriet. Senere, så skrudde jeg den på igjen. Tastet inn telefonpassord, tastet inn PIN-kode, fikk opp oppstartsmeldingen og mobilen var i gang. Etter 15 sekunder sluttet alle knapper å fungere. Det var ingen reaksjon på mobilen i det hele tatt. Begge skjermen lyste, selv etter at jeg hadde klappet sammen mobilen. Mobilen er fryst. Hvordan kan jeg få den til å fungere ordentlig igjen? Er det noe jeg kan gjøre eller MÅ den bli sendt til reparasjon? Takk. Lenke til kommentar
Eriksjon Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Trenger seriøst hjelp her... Lenke til kommentar
Niveea Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 går ut fra at du har tatt ut batteriet og latt den ligge en stund... jeg har samme tlf og hadde samme problem... men den funka igjen etter den oppskriften... hvis ikke ring samsung og skjell de ut :!: Lenke til kommentar
Eriksjon Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 går ut fra at du har tatt ut batteriet og latt den ligge en stund... jeg har samme tlf og hadde samme problem... men den funka igjen etter den oppskriften... hvis ikke ring samsung og skjell de ut :!: 6932073[/snapback] tenkte jeg skulle sende den til rep nå... ingen andre utveier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå