Xzeris Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Her om dagen skulle jeg installere ATI driver. Etter at eg hadde installert, fant jeg ut at det var feil driver. SÅ jeg prøver å fjerne driveren fra "Legg til eller fjern programmer". Så viser det seg at jeg ikke får sletta den. Når jeg trykker på "Endre/fjern" får jeg opp en feilmelding: "Error iniatializing". Så jeg får ikke installert den riktig driveren før jeg har avinstallert. Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Sjekk etter ATI mapper i programfiler og slett. Kjør gjerne en runde med Ccleaner og rens så driverne med Driver cleaner. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Start windows i "safe-mode". Kjør så driver cleaner og fjern alt av ATI drivere. Restart pcen. Voilà! Victurus! Endret 24. september 2006 av victurus Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 har du prøvd cat-uninstaller som avinstallerer alle ati program ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå