LaserMannen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ser etter et bra gaming tastatur, ser at SteelSeries har lansert sitt 6G tastatur, noen som har erfaringer med dette tastaturet? Vet at Saitek Eclipse er et veldig bra tastatur, men hvordan er det sammenlignet med SteelKeys tastaturet? Prisen er jo det stor forskjell på(664,- mot 395,-).. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jeg har saitek eclipse. Bra tastatur, bra i spill, kvalitet. Noen vill nokk like lyset og, jeg har altid hatt det på pga det er mye betre å se på tastene. Endret 24. september 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har ingen erfaringer med SteelKeys, men har prøvd Saitek Eclipse og det kan ihvertfall anbefales Lenke til kommentar
just_me Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 enig, jeg har oxo et saitek eclipse helt konge løp og kjøp Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 enig, jeg har oxo et saitek eclipse helt konge løp og kjøp 6930728[/snapback] Hehe, er det ingen som har testet SteelKeys altså? Trodde det var det ultimate gaming tastaturet der ute, har lest en del om Saitek Eclipse, må innrømme at det ser utrolig bra ut. Må nesten lese noen tester av SteelKeys 6G før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har selv lurt på det samme. Det skal nevnes at Saitek Eclipse II er kommet ut, da Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har selv lurt på det samme. Det skal nevnes at Saitek Eclipse II er kommet ut, da 6934819[/snapback] Hvor har du sett at de har dette på lager? Eneste er komplett som har det som "ubekreftet" pr 1/10-2006, noe som betyr at de ikke får det da... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det er forsåvidt kommet ut, men ingen norske butikker har det. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ser at Saitek Eclipse 2 har kommet ut nå, har også sett på Logitech G15 som ser nice ut btw. Så nå står det egentlig mellom G15, Saitek og SteelKeys. Er det noen flere som har noen synspunkter om hvilket av de 3 jeg skal velge? Spiller CS 1.6 så myke taster er viktig. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Sjønner egentelig ikke helt hva som er vits med et så sabla dyrt tastatur..? Så lenge de har alle de tastene jeg trenger og kanppene ikke er alt for harde så er det nok for meg. Jeg har en IBM men masse cola flekker som jeg har fått fra en gammel masking fra en skole, det er sikker over 5 år gammlet, men jeg elsker det, og det er kjempebra å skrive med. Det er jo egentlig det et tastatur et til, å skrive med, det er ikke en utstilling gjenstand :!: Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hei! Sjønner egentelig ikke helt hva som er vits med et så sabla dyrt tastatur..? Så lenge de har alle de tastene jeg trenger og kanppene ikke er alt for harde så er det nok for meg. Jeg har en IBM men masse cola flekker som jeg har fått fra en gammel masking fra en skole, det er sikker over 5 år gammlet, men jeg elsker det, og det er kjempebra å skrive med. Det er jo egentlig det et tastatur et til, å skrive med, det er ikke en utstilling gjenstand :!: 6992742[/snapback] Hehe skjønner hva du mener, men når jeg først gidder å kjøpe nytt tastatur så må jeg nesten kjøpe noe fett, sånn er jeg Endret 3. oktober 2006 av LaserMannen Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så lenge du har pengene til deg da :!: Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Så lenge du har pengene til deg da :!: 6999614[/snapback] Hehehe seff har jeg pengene som skal til, det jeg venter på er når dere som har prøvd noen av tastaturene svarer her i denne tråden.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er jo egentlig det et tastatur et til, å skrive med, det er ikke en utstilling gjenstand :!: 6992742[/snapback] Ja gud bedre om tastatur plutselig skulle begynne å se bra ut! 1990-offwhite forever, right? Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er jo egentlig det et tastatur et til, å skrive med, det er ikke en utstilling gjenstand :!: 6992742[/snapback] Ja gud bedre om tastatur plutselig skulle begynne å se bra ut! 1990-offwhite forever, right? 7001189[/snapback] Hehe, syns nå virkelig Logitech G15 ser mye bedre ut enn et standard tastatur fra 1990. Men få litt On topic poster her da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå