Gå til innhold

Ekstern USB hd >120GB

arildf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags hovedkort kan ikke klare det? Er det så gammelt så har det kanskje heller ikke USB-2? Da vil det bare være frustrasjon med en ekstern disk, det går dødstregt med low-speed USB.

Den grensa tror jeg forøvrig gjelder bare for IDE interface, så en USB disk skulle ikke ha det problemet.

Lenke til kommentar

Sikker på at det er Hovedkortet sin feil?

Jeg har en ganske gammel Windows XP plate der man må styre litt med Oppdateringer og service pack ting for å få utnyttet mer enn 120gb harddiskplass. Det har ingenting med hovedkort å gjøre, da dette var helt nye maskiner, og det skjedde to steder.

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har ett hovedkort som ikke tar større disker enn 120GB. (nyeste bios installert)

Men jeg lurer på om det kan skape problemer hvis jeg kjøper en ekstern usb harddisk på feks 250GB ?

6927543[/snapback]

Benytter du Windows XP uten servicepack 1 eller 2?

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har ett hovedkort som ikke tar større disker enn 120GB. (nyeste bios installert)

Men jeg lurer på om det kan skape problemer hvis jeg kjøper en ekstern usb harddisk på feks 250GB ?

6927543[/snapback]

Benytter du Windows XP uten servicepack 1 eller 2?

6928159[/snapback]

Jeg har oppgradert til SP2.

Lenke til kommentar
Hva slags hovedkort kan ikke klare det? Er det så gammelt så har det kanskje heller ikke USB-2? Da vil det bare være frustrasjon med en ekstern disk, det går dødstregt med low-speed USB.

Den grensa tror jeg forøvrig gjelder bare for IDE interface, så en USB disk skulle ikke ha det problemet.

6927906[/snapback]

Hovedkortet mitt støtter ikke USB 2 nei. Det er gamelt CUBX kort.

Men jeg har kjøpt ett USB2 pci som jeg bruker istedet for den interne USB støtten.

Lenke til kommentar
Sikker på at det er Hovedkortet sin feil?

Jeg har en ganske gammel Windows XP plate der man må styre litt med Oppdateringer og service pack ting for å få utnyttet mer enn 120gb harddiskplass. Det har ingenting med hovedkort å gjøre, da dette var helt nye maskiner, og det skjedde to steder.

6927963[/snapback]

Ja, jeg er sikker på at det er hovedkortet som er problemet. Fordi jeg har sjekket med en 160GB disk og en 250GB disk. OG begge de funker som bare det i xboxen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...