Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Drøvel hovnet opp, Tips til å få ned?

Complexity

Anbefalte innlegg

bra noen andre kjenner til dette problemet! jeg sto opp i dag og munnen føltes ut som tørr sand og Drøvelen var gigantisk og svelget er nesten helt blokka men takk for tipsene detta hjalp mye!

Ps. for å ungå tørr munn og håven drøvel Drikk masse vann etter at du har drukket alkohol det hjelper deg i å unngå The worsk wakeupp call!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest hov_drøv

bra noen andre kjenner til dette problemet! jeg sto opp i dag og munnen føltes ut som tørr sand og Drøvelen var gigantisk og svelget er nesten helt blokka men takk for tipsene detta hjalp mye!

Ps. for å ungå tørr munn og håven drøvel Drikk masse vann etter at du har drukket alkohol det hjelper deg i å unngå The worsk wakeupp call!

Sliter med det samme akkurat nå. skal prøve ut disse tipsene :)

takker

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Fylla

Joiner klubben...idag våknet jeg etter å ha vært på kanonfylla. Trodde først jeg hadde satt fast noe fast food bak i ganen så holdt på å spy når jeg skulle hoste det opp (kom bare blod :scared: ). Sjekket i speilet og nå henger den nesten helt nede på tunga. Er helt jævlig å føle at man må svelge HELE tiden...

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
  • 1 måned senere...

Du får dette på grunn av snorking om natten OG IHVERFALL ETTER FYLLA :p. Jeg gikk til legen første gang dette skjedde meg og han sa at jeg bare måtte kjøpe meg en is/ta en is-bit i munnen. gikk ned etter en stund med var enkelt og rart i starten  :hm:

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Complexity skrev (På 24.9.2006 den 11.47):

Har vært syk helt siden høstferien begynte, og har hatt vodt i mandlene og drøvelen helt siden da.. Har også vært svimmel og hatt en del hodepine..

Men i dag da jeg voknet fikk jeg ett sjokk, for drøvelen er svær :dontgetit:

Så svær at det nesten kjennes ut som jeg må svelge den..

Og når jeg hoster osv popper den opp på tunga, og jeg må på en måte svelge den litt...

men det var ikke det jeg skulle si, jeg lurer på om dere har tips til å få ned hevelsen?

drikker kaldt vann, for det sku hvist hjelpe :)

Hvordan går det med drøvvelen din? 15 år etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...