christo123 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei, Da jeg skrudde av pcen, kom det svart skjerm når jeg staret pcen igjen + det kom en lyd som ble gjentatt hele tiden i høytalere, lyden lignet på noe som "put in fail, pip in test". Alle viftene ser ut til å funke, men skjermen er svart... Dette har skjedd ett par ganger før men da hjalp det bare å skru pcen av å på... Noen som tror de veit hva problemet kan være? -Viggo Svarer på spørsmål underveis. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 prøvd å resete bios ? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Forstod ikke helt nå, men kom denne pipelyden når du skrudde på maskinen? Og det er et eneste langt pip, ikke mange korte pip? Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 spetter: ja, det funka heller ikke Ungoliant: Når jeg skrur på pcen, er skjermen svart og det kommer en stemme som gjenntar seg hele tiden. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 spetter: ja, det funka heller ikke Ungoliant: Når jeg skrur på pcen, er skjermen svart og det kommer en stemme som gjenntar seg hele tiden. 6927866[/snapback] Sjekka rammen ? evnt tatt ut en ram-brikke dersom du har 2? og prøvd med kun 1 av dem ? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Slå opp i manualen til hovedkortet og sjekk hva lyden betyr. Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Slå opp i manualen til hovedkortet og sjekk hva lyden betyr. 6927920[/snapback] fant ut at den sier at det er CPU'en det er noe feil med, jeg har testa med en anna CPU.. men det funka heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå