SUPERJANNE Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 kommet over en billig n80, men ønsker sort. kan man bytte faceplate? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 kommet over en billig n80, men ønsker sort. kan man bytte faceplate? 6927434[/snapback] Skulle vel gå fint det så lenge du leverer den inn til SOny Ericsson, og sikkert må betale en liten slant itillegg for at de skal skru den opp og fikse det. (Om du ikke er så flink at du tør begi deg ut på det selv, men i frykt for å miste garantien på telefonen.) Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 hm...hvordan kan de service folka vite at dekselet er blitt tatt av? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 kommet over en billig n80, men ønsker sort. kan man bytte faceplate? 6927434[/snapback] Her er en artikkel om hvordan man kan fikse mobilen selv med litt hjelp av en nettside. Selv hadde jeg ikke prøvd. Skulle vel gå fint det så lenge du leverer den inn til SOny Ericsson 6927596[/snapback] Bytter Sony Ericsson deksel på Nokiatelefoner? :!: Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 tenkte å kjøpe sett på ebay og gjøre det selv. garanti er ikke så nøie for jeg kjenner de på verksted... takk for svar. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 kommet over en billig n80, men ønsker sort. kan man bytte faceplate? 6927434[/snapback] Her er en artikkel om hvordan man kan fikse mobilen selv med litt hjelp av en nettside. Selv hadde jeg ikke prøvd. Skulle vel gå fint det så lenge du leverer den inn til SOny Ericsson 6927596[/snapback] Bytter Sony Ericsson deksel på Nokiatelefoner? :!: 6927904[/snapback] Ups, Mente seff Nokiaverksted, hehe... Telefonen må skrues opp med masse dilldall og fikling, så verkstedene ser visst sånt ganske fort om det ikke har blitt gjort av dem. SÅ bare et tips om man vil beholde garantien. Men om ikke det er så nøye er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå