-Teddy- Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ser ikke poenget med teksten du har der nå. Måtte vært noe man kan trykke på i tilfelle. Jeg syns utgangspunktet "Are you..." er veldig bra, fjerne med fUzZy og. Jeg føler absolutt ikke noe behov for å lukke en webside fordi det er en liten blanding av store og små bokstaver i headeren. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Go for the duck! Og hva med å gjøre det enkelt i toppen? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Kanskje et ordtak eller noe, helst på norsk, noen som har noen forslag? fUzZy/thinkfuzzy.net blir for kjedelig og dessuten så har jeg allerde det nede til venstre Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg syns den teksten du hadde først var fin jeg. Hvorfor ikke bruke den? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Jeg syns den teksten du hadde først var fin jeg. Hvorfor ikke bruke den? 6967563[/snapback] Fordi jeg føler du er den eneste som er positiv til den teksten. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det tror jeg óg Det er bare å prøve ut alt mulig så finner du sikkert noe som passer Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Go for the duck! 6967178[/snapback] Riktig! Gir mer liv i siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå