-Teddy- Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Pil er greit. Behold. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Noen som har noe mer å tilføye? Forslag til endringer av noe mer? Anda i header eller piler? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Noen som har noe mer å tilføye? Forslag til endringer av noe mer? Anda i header eller piler? 6953660[/snapback] Gå får and. Så får du sikkert noen kommentarer fra noen jenter om hvor søt den er. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Noen som har noe mer å tilføye? Forslag til endringer av noe mer? Anda i header eller piler? 6953660[/snapback] Gå får and. Så får du sikkert noen kommentarer fra noen jenter om hvor søt den er. 6953885[/snapback] Var det et seriøst innlegg? Selv synes jeg det blir litt mye med alle pilene, jeg likte best anda. Hva synes dere, anda eller piler? Er det noen annet jeg bør endre på? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Drop retro-brushen, og gjør noe litt mer kreativt med toppen din. Revurder om du virkelig vil skrive 'fuzzy' med store og små bokstaver. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Revurder om du virkelig vil skrive 'fuzzy' med store og små bokstaver.Ord. Oppi headeren der trenger ikke alt det der «are you» og de greiene der være i like sterk rødfarge som fuzzy.net, heller, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Revurder om du virkelig vil skrive 'fuzzy' med store og små bokstaver. 6956481[/snapback] So true... Ville kanskje droppet å ha med "are you..." i det hele tatt også, blir for mye der oppe, rett og slett... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Så får du sikkert noen kommentarer fra noen jenter om hvor søt den er. 6953885[/snapback] Var det et seriøst innlegg? Selv synes jeg det blir litt mye med alle pilene, jeg likte best anda. Hva synes dere, anda eller piler? Er det noen annet jeg bør endre på? 6956441[/snapback] Ja, jeg mente det seriøst. Beklager at de kunne misforstås. Likte anda! Pilene er også penere, men anda er litt mer levende og livlig. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Drop retro-brushen, og gjør noe litt mer kreativt med toppen din. Revurder om du virkelig vil skrive 'fuzzy' med store og små bokstaver. 6956481[/snapback] Når du sier det så, er jeg enig, ikke tenkt over det, men ser bedre ut å skrive 'fuzzy' og ikke 'fUzZy' når ordet faktisk skal bety noe. Oppi headeren der trenger ikke alt det der «are you» og de greiene der være i like sterk rødfarge som fuzzy.net, heller, for den saks skyld. 6956500[/snapback] Så, du ville tatt vekk "are you" og så forsatt hatt det som er under, bare med en mørkere rød farge? Ville kanskje droppet å ha med "are you..." i det hele tatt også, blir for mye der oppe, rett og slett... 6957657[/snapback] Blir litt lite med bare ei and? Forslag til hva jeg kan ha istedetfor "are you" teksten? Kjedelig med bare "thinkfuzzy.net" feks. Så får du sikkert noen kommentarer fra noen jenter om hvor søt den er. 6953885[/snapback] Var det et seriøst innlegg? Selv synes jeg det blir litt mye med alle pilene, jeg likte best anda. Hva synes dere, anda eller piler? Er det noen annet jeg bør endre på? 6956441[/snapback] Ja, jeg mente det seriøst. Beklager at de kunne misforstås. Likte anda! Pilene er også penere, men anda er litt mer levende og livlig. 6957867[/snapback] Okey. Jeg synes også anda så best ut, så jeg går for den Takker for kritikk alle sammen! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Oppi headeren der trenger ikke alt det der «are you» og de greiene der være i like sterk rødfarge som fuzzy.net, heller, for den saks skyld. Så, du ville tatt vekk "are you" og så forsatt hatt det som er under, bare med en mørkere rød farge? Ville kanskje droppet å ha med "are you..." i det hele tatt også, blir for mye der oppe, rett og slett... Jesper vil ta vekk, jeg vil tone ned all den teksten som står rundt en god del. Hva du gjør blir opp til deg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Okey. Jeg har jobbet litt på menyen, ble det bra? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Bildegalleri=galleri Snu øynene på anda slik at blir ett kryss, eller en X om du vil Og sriv fuzzy, ikke fUzZy som vil få alle ikke 14 år gamle CS gamere til å hamre alt f4/cmd+q. Og la nettsiden slutte ett sted, snella. Jeg hater å tro at siden ikke er ferdig lasta, at siden er bugga, før det går opp for meg at den bare ikke har luft nederst. EDIT: og skru av AA på teksten din, da man ikke får AA på web. Endret 28. september 2006 av Eirikeb Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Du kan jo få inn et av bildene dine inn i header-området, kanskje? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 EDIT: og skru av AA på teksten din, da man ikke får AA på web. 6959558[/snapback] Err, jo? Mac kjører en form for subpixel rendering, Windows kjører ClearType(subpixel det også da, men...). Og tekst uten AA i Photoshop ser helt annerledes ut enn tekst uten subpixel gjør. Sett i så fall AA til Sharp i Photoshop... Selv synes jeg ikke det gjør noe om du har AA på teksten lenger.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Lagde en oppgradering av pilene, ble det stilig med den pila ned ved "fUzZy"? 6951634[/snapback] Ser ut som fiske kroker Jeg liker anda best! Kule greier... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 EDIT: og skru av AA på teksten din, da man ikke får AA på web. 6959558[/snapback] Err, jo? Mac kjører en form for subpixel rendering, Windows kjører ClearType(subpixel det også da, men...). Og tekst uten AA i Photoshop ser helt annerledes ut enn tekst uten subpixel gjør. Sett i så fall AA til Sharp i Photoshop... Selv synes jeg ikke det gjør noe om du har AA på teksten lenger.. 6959804[/snapback] Du har nok rett, men jeg synes nå det blir mer "ekte" om man kjører tekst som skal være tekst uten AA, selv om AA på sharp fungerer det og. Men windows kjører vel ikke med ClearType som default? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Men windows kjører vel ikke med ClearType som default? 6964618[/snapback] Akkurat det driter jeg i, poenget er at man har støtte for det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Om du skrur av AA helt i photoshop, blir teksten forferdelig pixlete, mer enn det den gjør når den vises på en HTML-side. Jeg vil si at 'sharp' er mer virkelighetsnær enn 'none'. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Om du skrur av AA helt i photoshop, blir teksten forferdelig pixlete, mer enn det den gjør når den vises på en HTML-side. Jeg vil si at 'sharp' er mer virkelighetsnær enn 'none'. 6964660[/snapback] Enig. Jeg har laget et forslag til erstatning av "are you.." teksten. Tenkte å lage en snakkeboble e.l til anda med ord som bloggen inneholder. Feks "data, skole, venner, mobil.." osv Ikke laget snakkebobla enda, men så har kommet frem til dette til nå: Endret 29. september 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Alt ser bra ut i mine øyne. MEN, det er et men! Det er aaaaalt for mye tekst i toppen. De ordene som bare står hulter i bulter der. Syns du har laget en ryddig og fin side, men de passer ikke inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå