Gå til innhold

Beste spill til Original Xbox?

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fable var helt klart det beste spillet til Xbox! Ellers har jeg hatt mye moro med Halo 1 og 2, og 2 player med samboer`n på Baldurs Gate 2.

PS: Black er nok det beste FPS spillet til Xbox! Sykt underholdende selv om det ikke var nor nyvinnende på noen måte.. Gått gjennom det 2 ganger  :blush:  :D

6929686[/snapback]

Hverken Fable eller Black er spesielt gode spill. Underholdene? Uten tvil. God kvalitet? Nei. Begge spillene bygger på grafikk, mer eller mindre, og det er det. Begge spillene mangler altfor mye til at de kan regnes som gode spill selvom de er underholdene. Men det er bare min mening. ;)

Selv synes jeg KOTOR serien og Halo serien er svært bra. Deus Ex Invisible War er også ganske fint, men ikke så bra som orginalen til PC. Forza er uten tvil det beste bilspillet til Xbox jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Fable var helt klart det beste spillet til Xbox! Ellers har jeg hatt mye moro med Halo 1 og 2, og 2 player med samboer`n på Baldurs Gate 2.

PS: Black er nok det beste FPS spillet til Xbox! Sykt underholdende selv om det ikke var nor nyvinnende på noen måte.. Gått gjennom det 2 ganger  :blush:  :D

6929686[/snapback]

Johoo Black! :w00t:

Trodde det ikke var så bra da jeg leste Gamer.no, men det er nydelig!

Det er vel ikke direkte et bra spill, men underholdende er det!

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar

Operation FLashpoint Elite! Fulstendig undervurdert spill som bevarte OFP ånden og overførte den til xbox uten tap. Helt utrolig at det spillet har blit slaktet/nedvurdert av en nesten samlet spillpresse og ikke har solgt en dritt. Det har sine små feil, men er det eneste spillet jeg virkelig har elsket!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6
1: oddworld serien

6936822[/snapback]

Det kan stemme. Ihvertfall det siste, Oddworld Strangers Wrath. Så de solgte det på Siba til 99kr også. Trist at det floppet så kolossalt. Blant de aller beste spilla til Xbox.

6937101[/snapback]

Enig med deg der!

Stranger's Wrath er absolutt å anbefale!

Det at du kan skyte små dyr er jo rått da! :cool:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...