LuftWaffel Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Japp! Kjapp fiks får en si, kudos til deg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Virker nå ja, men for oss som ikke er så inne i disse tekniske benevelsene, hva var feil? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Virker nå ja, men for oss som ikke er så inne i disse tekniske benevelsene, hva var feil? 7971963[/snapback] Sannsynligvis har ikke Opera i tidligere tider støttet redirect-metoden som brukes nå, dermed "sikret" utviklerene seg med å la Opera bruke en gammel redirect-metode uansett, som dere har merket godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Kudos til Qualbein ja... "meget bra jobba" som man sier Ikke fullt så mye kudos til Ueland et.co.. Men..men.. jeg har da mang en gang i mitt lange prooogramerer-liv måtte dokumentere feil i koden til sysprogs.. før de ville gjøre noe.. Litt for mye "Custer-syndrom".. dvs. tanken om egen ufeilbarlighet hos desslike har jeg observert gjennom årene.. Uansett... Takk til Qualbein, trådstarter *og* Ueland for å påpeke/fikse problemet.. Nå kan jeg trygt oppgradere min(e) Opera-installasjoner.. :!: Endret 19. februar 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Meget bra qualbeen! Bare synd det var for sent for jeg hoppet til Firefox Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har du ikke hørt om fjellvett? Det er aldri for sent å snu. Herlig at dette ble fikset. Er så innarbeidet at jeg bruker dobbel mouse gesture for å gå tilbake at det blir uvant å kunne gå tilbake på vanlig måte. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg