TheScorp Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Enkelt. Styr unna addons som kommer som .exe filer. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Ikke bare .exe filer. I går gikk jeg inn på ui.worldofwar.net, og 2sek etter siden var loadet fikk jeg opp melding fra antivirusprogrammet om at den hadde blokkert en trojan. Den var laget for å slå av antivirusprogrammer, sikkert for så å installere en keylogger eller noe i den duren.. http://www.sophos.com/security/analyses/trojkillavv.html (Beskrivelse av trojanen) Alt som skal til er at du trykker på feil link. Endret 27. september 2006 av nazrm Lenke til kommentar
War Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Jeg ble hacket i dag, healte i MC da jeg så min kriger på AH kontoen logget på. Han står ved postkassen i IF med full epic, kan DE og har noe gull. Jeg skiftet passord på nett fort som fy og logget inn til min store glede av å se at alt var der. hva ellers kunne det være en keymøkk? laster foresten ned 12 addons fra cursegaming i går. Endret 28. september 2006 av War Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 lol jeg lastet ned noen addons fra CG i dag fant ingen virus eller no sånt da Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Lastet ned en addon for å sjekke. . . Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Glem det Fant ut det var svchost.exe jeg hadde og ikke scvhost *Puh, lettet og føler seg lettere eid* Endret 29. september 2006 av RostaD Lenke til kommentar
War Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 lastet ned NOD 32 som blizzard annbefalte. finner flere t-hester enn man kan vise på en 17 tommer skjerm . Hver gang jeg laster ned en addon finner jeg noe muffins. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Noen som vet hvor man kan laste ned addons trygt da? Lasta ned mange addons fra CG nå men antivirusen har ikke merket noe, ikke noe svch0st heller Endret 9. oktober 2006 av RostaD Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som vet hvor man kan laste ned addons trygt da? Lasta ned mange addons fra CG nå men antivirusen har ikke merket noe, ikke noe svch0st heller 7033305[/snapback] Curse er rimelig trygt... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 laster ned NOD 32 nå , ikke det at jeg har så bra stuff eller mye g , men er paranoid uansett ^^ så da kjører jeg ff , avg antivirus , ad aware , og nod 32 , burde jo føle meg "litt" sikker nå da Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har 6 svchost.exe. Irriterer meg en smule, men jeg forstår at de ikke er farlige. Bare jævla kjipt med et sånt rot i prosessoversikten. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har 6 svchost.exe. Irriterer meg en smule, men jeg forstår at de ikke er farlige. Bare jævla kjipt med et sånt rot i prosessoversikten. 7034957[/snapback] hehe, merket at jeg også hadde sånn 6 svchost.exe kjørende. tenkte jeg ikke så mye om så jeg fikk panikk og avsluttet de alle sammen. "pcen slår seg av om 60 sec, venligst lagre alt arbeid" ^^' paranoia is your worst enemy. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Du skal IKKE slå av svchost.exe da! Det er viktige prosesser for å holde windows gående. Det er filer som ligner på svchost som skal vekk. svch0st f.eks., eller scvhost. Endret 10. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå