Gå til innhold

1UPshow TGS'06 - Mye PS3 & 360

KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns ikke noe der imponerte noe spesielt. Men nå er jeg jo ikke en fan av disse spillene.

6928975[/snapback]

Tviler på at du noensinne vil komme over noe som imponerer deg noensinne på noen konsoll, ever..

Spillene der var jo de mest flotteste, og mest etterlengtede spillene til både 360 og ps3.. Eneste som manglet var skytespillene som GoW, Resistance, de er ikke intressant i asia. :-/

Imponerende av Sony ja, men synes ikke Virtua Fighter spillet så så veldig fantastisk ut som de der 1up folkene ville ha det til. Synes egentlig DOA4 latterliggjør andre fighting spill, og tviler på at Virtua Fighter klarer å forbigå dem bortsett fra kanskje grafikken.

6931211[/snapback]

VF er forøvrig Sega, har en mistanke om at du kommer til å få en brå oppvåkning når du får spille det selv, er en grunn til at VF er det mest populære arcade-spillet, med de største turneringene. :)

De fleste som spiller denne typen spill, tror at DoA-serien vil bli værende på 360 nettopp for å unngå å måtte konkurere med Tekken og VF, selv om utviklerene begynner å utvikle til PS3 nå.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Syns ikke noe der imponerte noe spesielt. Men nå er jeg jo ikke en fan av disse spillene.

6928975[/snapback]

Tviler på at du noensinne vil komme over noe som imponerer deg noensinne på noen konsoll, ever..

6932508[/snapback]

Mye imponerer meg på konsollene, men disse gjør det ikke. Riktignok ser jeg mest fram til Zelda på Wii. Men for 360 nå framover, er det bare Splinter Cell og Rainbow Six Las Vegas son er av interesse.

Det skal mer enn grafikk for å imponere meg skjønner du ;)

Endret av TCi
Lenke til kommentar
No shit sherlock.. Spesielt han karen med den irriterende 'whiskey' stemma. Han hadde ingenting konstruktivt å koma med. Einaste han sa var at PS3 er betre enn XBOX 360 - bare at han brukte 20 minutt på å seie det.

6934331[/snapback]

Han heter Shane, og er berømt for å være en av de mest brennende motstanderne av xbox 360 som finnes innen profesjonell journalistikk. Så ta det meste fra han med en klype salt :thumbup:

Jeg tror 1Up har en tilsvarende brennende PS3-motstander, men husker ikke hva han heter. Uansett så pleier jeg å holde meg langt unna 1Up, med unntak av objektive data som skjermbilder og filmer. Resten er laget for å provosere, virker det som.

Lenke til kommentar

Hmm Virtua Fighter 5 er jo et spill det finnes 1000 lignende spill av fra før. Ikke noe nytt og absolutt ikke imponerende. Virtua Tennis 4... finnes jo et x antall tennis spill, igjen med bra grafikk. Imponerer meg ingenting. MSG 4. Ser ut som det eneste MGS spillet som kan bli bra siden MGS 1. White KNight ser nyyyydelig ut. Lurer på om den klarer å bringe noe nytt gamepley til RPG genren? Devil MC 4 er jo akkurat det samme som de 3 andre spillene. Imponerer meg ingenting. Dragespillet virka kanskje litt repetivt. Så ikke så mye av det. Kan være et bra spill, kan være et kjedelig spill. Ninja Gaiden så fett ut. Ikke spilt den på Xbox, så den ville jeg definitivt skaffa meg. Lost O så ikkenoe nytt ut. Enda et RPG med bra grafikk og ikkenoe nytt å tilføre tror jeg. Blure Dragon er ENDA et RPG som ikke tilfører noe nytt innen genren. Ridge R er jo enda et Ridge Racer spill, bare med bedre grafikk. Imponerer ingenting. Motor Cross er kanskje litt mer spennende, men ser igjen ut som et standard racing spill, dog et spennende ett.

Det skulle ikke mye til å imponere de gutta. Bra grafikk var liksom nok. Særlig han PS3 fanboyen. Alle disse spillene har blitt gjort før, men nå har de bedre grafikk. Fatter ikke at det er så sykt mye oppstyr

Endret av Starscream12
Lenke til kommentar
Virka litt fanboy de kara der, haha.. Men Motorstorm ser fett ut!

6932918[/snapback]

No shit sherlock.. Spesielt han karen med den irriterende 'whiskey' stemma. Han hadde ingenting konstruktivt å koma med. Einaste han sa var at PS3 er betre enn XBOX 360 - bare at han brukte 20 minutt på å seie det.

6934331[/snapback]

Ahheha ja nei er veldig enig. Måtte nesten le litt hver gang han åpnet kjeften. Slike folk bør vel egentlig ikkje ha noe å gjøre i den bransjen.Regner med han aldri har eller vil komme tilå anmelde spill til xbox :p

Lenke til kommentar

Det var både òg på det journalistiske her...men spela såg bra ut. Det vart litt hopping mot slutten av filmen, men av dei spela eg såg:

Motorstorm ser stadig heilt rått ut, ser potensiale for mykje fleirspelar-moro der.

Lair ser òg svært spennande ut, eg må innrømme at entusiasmen vart noko forsterka av skryte-intervjuet på IGN. Vi får sjå om det lev opp til hypen.

Virtua Fighter var forbløffande likt dei tidlegare VF-spela. Det einaste eg kunne legge merke til var at bakgrunnane såg meir avanserte ut. Ikkje mykje nyskaping i denne sjangaren, men ein må jo ha minst eitt slikt spel til ein ny konsoll, og VF er mellom dei betre seriane.

Virtua Tennis gledar eg meg veldig til. Er der so veldig mange gode tennis-spel, Avanore? Det einaste eg har til PS2 er det forrige VT-spelet, som eg oppdaga nyleg. Det er veldig gøy, men grafikken ser noko trist ut. Fleirspelar-støtta er òg litt mangelfull, håpar dei forbetrar ho i VT3.

Devil May Cry ser ut som meir av det samme, utan at det er noko negativt i det. Masse flott action i storslåtte omgivnader er det eg vil ha av eit nytt DMC-spel, og det ser det ut som om det blir.

Metal Gear Solid har eg store forventningar til. Det eg har sett av videoar til no er uhyre lovande. MGS var tidleg ute og brukte kontrollarar på utradisjonelle måtar, so det blir ekstra spennande å sjå kva dei har funne på med dei nye.

White Knight visste eg ikkje om i det heile for kort tid sidan, men det ser veldig, veldig bra ut. Ein utfordrar til Final Fantasy?

Ridge Racer ser ut til å bli ei grafisk perle, men eg er spent på kor gøy det blir å køyre. Trur eg skal prøve det i butikken før eg kjøper.

Det eg saknar no er eit skikkeleg golf-spel, med masse nydelege baner. :)

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...