Gå til innhold

Hvilket bør jeg velge av Saints Row & Just Cause?

thomassit0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Saints Row rocker vilt! Liker du GTA-aktige spill blir du neppe skuffet, jeg har spilt 8 timer i strekk akkurat nå :D

Just Cause kan du jo alltids teste som demo fra Xbox Live når du har fått 360'en. På meg virker det som om det er ganske forskjellige spill selv om de er free-roaming (har bare testet Just Cause som demo). Just Cause minner kanskje litt om Far Cry mens Saints Row er en uforskammet (og kraftig forbedret på mange områder) GTA-kopi.

Jeg vil faktisk gå så langt som å si at hvis neste GTA blir like bra som Saints Row så blir jeg kjempefornøyd.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Jeg vil tippe at det er noe større enn Vice City. Det er merkbart mindre (i areal) enn San Andreas, men massevis å gjøre. Og du slipper de kjempelange transportetappene hvor det ikke skjer noe alikevel.

Jeg har spilt 31 timer nå og har fremdeles under 50% complete.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Et svært godt tips er å sjekke Gamer.no før du kjøper et spill.

6927493[/snapback]

hvis du mener anmeldelser så har jeg lest begge.. men ville jo høre hva forumet mener :)

Jeg elsker Just Cause. Oppdragene suger litt, men frihetsfølelsen er ENORM. Du burde teste demoen. Verdenen er også MYE MYE MYE større en VC. Og så kan man fly, kjøre motorsykkel og fly med fallskjerm.

6928195[/snapback]

jepp, jeg er veldig glad i sånne type spill så jeg tror jeg kjøper meg JC senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...