Pera86 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) tenkte å lage en liten tråd om LG sin T1. det virker som om det er en del som har den, eller er intressert i den, og jeg vil derfor tro at en slik tråd kan være nyttig. denne posten vil inneholde mitt intrykk av PC'en og forskjellige linker. jeg vil sannsynligvis oppdatere den med mer innformasjon og linker etter hvert. mitt intrykk: dette er min første bærbare PC, så jeg har derfor ikke all verdens sammenligningsgrunnlag. men jeg føler likevel at jeg sitter foran en god PC nå. skjermen er finfin, og jeg synes oppløsningen er et pluss. den virker også rask, noe som egentlig bare skulle mangle med de spesifikasjonene den har. den har nok ikke akkurat verdens raskeste harddisk, men dette har ikke plaget meg (synes forøvrig at oppstart av XP går relativt rask, og den er jo først og fremst avhengig av hardiskhastigheten?). batteritiden er god. fra jeg tok ut stikkontakten til maskinen skrudde seg av gikk det litt under 4 og en halv time (med wifi på, ellers standard innstillingen for maks bat.). dette er jo egentlig ganske bra, men med tanke på at hardware.no fikk omtrent en time mer er jeg intressert i å høre hva andre som har maskinen har fått. når det gjelder støy er jeg egentlig litt skuffet. vifta går hele tiden, men er såvidt hørbar på laveste hatighet. litt for ofte (og for lenge), også under meget lett bruk, går hastigheten opp, og da høres den i mine øyne for godt. nå er jeg riktignok i et relativt stille rom, men da maskinen skal brukes mye på lesesalen er dette et stort minus for meg. det var derimot en her på forumet som sa at han ikke hadde hørt vifta i det hele tatt. er derfor intressert i å høre fra andre eiere av denne maskinen også på dette punktet, dvs om dere hører/er plaget av vifta i et stille miljø. lenker: den offisielle T1 Express siden. her kan du også laste ned drivere m.m. det er egentlig unødvendig å gå til denne siden for å laste ned drivere, LG har et program som gjør dette for deg. den instalerer derimot ingenting uten at du ber den om det, slik at du slipper å få det du ikke vil ha. Hardware.no sin test av T1 LG T1 i prisguiden test på notebookreview.com jeg fant ikke BIOS noe sted på LG sine sider, hvis det er noen som har funnet det, post link i denne tråden, og jeg skal oppdatere denne posten. tips til forbedringer/forandringer eller lenker dere mener kan være nyttige motas med takk. nå skal jeg legge meg! Pera edit: leif Endret 24. september 2006 av Pera86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå