Sovietpig Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 trenger et par med øreplugger som ikke koster 1000kr men fortsatt har bra lyd og isolerer støy utenfra. har 4 alternativer som ser brukbare ut: den litt dyre Shure e2c den litt billigere Skullcandy Smoking Buds og noen fra sony Sony MDR-EX71SL og de noe dyre Sennheiser cx300 noen som har noen andre alternativer jeg burde vurdere? e2c stiller høyest for øyeblikket. jeg har px100 og porta pro fra før av, og er fornøyde med dem. men trenger et sett øreplugger også. ingen vits i og anbefale store klokker. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 trenger et par med øreplugger som ikke koster 1000kr men fortsatt har bra lyd og isolerer støy utenfra. har 4 alternativer som ser brukbare ut: den litt dyre Shure e2c den litt billigere Skullcandy Smoking Buds og noen fra sony Sony MDR-EX71SL og de noe dyre Sennheiser cx300 noen som har noen andre alternativer jeg burde vurdere? e2c stiller høyest for øyeblikket. jeg har px100 og porta pro fra før av, og er fornøyde med dem. men trenger et sett øreplugger også. ingen vits i og anbefale store klokker. 6926928[/snapback] Sennheiser anbefales... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 oki, men er det noen av dem jeg absolutt ikke burde kjøpe? Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 den litt dyre Shure e2cden litt billigere Skullcandy Smoking Buds og noen fra sony Sony MDR-EX71SL og de noe dyre Sennheiser cx300 6931128[/snapback] Positiv: Tjaaa... Som sagt: Sennheiser ville vært mitt førstevalg uten tanke på pris... Men jeg har prøvd e2c av shure også;p Positiv til begge! Ellers kunne du prøvd Plantronics? Veldig dyre men det er veldig gode headset;p Negativ Skullcandy hadde en kompis av meg! Ødelagt etter 3 uker med gaming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå