Apsis Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei! TIdligere denne uken var jeg på gåtur i fjellet, fjellstøvlene mine er gode å gå i, men lurer på om det skjedde noe rart her uansett. Nå har jeg vært hjemme i to dager, men fortsatt har jeg en rar følelse på undersiden av begge storetærne mine. De her helt nummene, akkurat som om de "sover". Noen som har peiling på sånt? Mulig jeg fikk litt for mye trykk på storetærne eller litt for mye bevegelse mellom skoen og foten pga for dårlig knytting eller for tynne sokker. Uansett synes jeg dette begynner å bli litt skummelt. Ser helst fornuftige svar her. Takk skal dere ha på forhånd! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg har og hatt sånn følelse etter å ha gått lange turer, men det har gått over. Så vent et par dager og se om det har gått over da. Hvis ikke kan du jo evt høre med legen om det er noe skummelt Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hver gang jeg jogger så blir halve siden av høyre fot nummen. Lurer på om en nerve er klemt elns Lenke til kommentar
lupusmoon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 har dette selv.. skjer når eg har knytt skoen for hardt igjem.. løsne på snøran litt.. eller kanskje vurdere om skoan dine er for smale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå