jallamamba Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er det mulig å forhindre XP å sette over f.eks brenneren min i PIO modus? -dette hender fra tid til annen. Nå sist satte den HD'ene mine (IDE) i PIO -veldig irriterendes! Håpte det kunne vært en innstilling i register eller noe som kunne hindret dette? Egentlig skulle jeg vel funnet kilden til problemet og løst det -men tror det er noe med chipsetdriver, har gitt opp de der driverne nå Det siste jeg prøvde med de driverne var å legge inn fra orginal CD (etter en nyinstall) og å oppdatere med de nyeste fra nvidia. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 PIO mode blir satt når det oppstår mye feil i overføringen. PIO går tregere og gir dermed mindre feil. Slike feil kan komme av dårlige kabler. http://www.dansdata.com/rcables.htm Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Okei, det var nytt for meg... takk for den hårek Noen som kan anbefale kvalitetskabler (IDE) her til lands? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå