clario Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Var på fest med bardomsvennina mi i kveld, plutselig kommer en jente og sender knyttneven sin mitt i ansiktet til venninen min mens jeg sitter å ser på. Blodet spruter, og hun var helt fra seg.... Vennina mi har ingen ting uoppgjort med hun som slo, kan hun anmelde hun som slo ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Selvfølgelig kan hun anmelde, spørsmålet er om politiet gjør noe annet med det enn å henlegge da... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Selvfølgelig kan hun anmelde henne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Bare et lite spørsmål; hva gjorde du da hun ble slått? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Man går ikke rundt å slår folk uten grunn. Det var sikkert en fæl opplevelse for henne. Og denne andre jenten burde få merke at det hun gjorde var ikke okei. Annmeld henne! Kan ikke la folk herse med andre på den måten. Lenke til kommentar
clario Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Bare et lite spørsmål; hva gjorde du da hun ble slått? 6926370[/snapback] Nei also, det skjedde så fort at jeg ikke rakk å reagere, jeg satt på en sofa, mens hun danset på dansegulvet. Etter at hun hadde slått sprang hun ut av lokalet. Jeg følgte vennina mi ned på doen slik at hun kunne tørke vekk alt blodet. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 1. Gå til legevakten og få nesa sett på og dokumenter overfallet. 2. Vent til alle er edru. 3. Få venninen din til å konfrontere den andre og spørre hva som foregår. Kanskje dette kan løses enkelt, kanskje en misforståelse. Dette bør gjøres i trygge omgivelser og vær med som støtte og mellom man. 4. Skulle hun ikke vise tegn til anger eller konflikten utvikler seg, anmeld overgrepet og la det bli en politi sak. ALDRI bruk vold. AKIRA Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Sikkert like greit. Om hun var den eneste som utøvde vold og dere har flere vitner som kan bekrefte det så bør det jo være mer enn nok for politiets del. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Man har egentlig bare 2 alternativer i en slik situasjon. Drite i hele greia og fortsett med livet eller finne adressen og oppsøke personen og banke gørra ut av hu.. Politiet er bare å glemme, de ønsker ikke å ta sånne små saker der de må "etterforske" og avhøre folk.. Om du hadde et videoopptak så hadde dem kanskje latt være å henlegge.. Uten noe slikt er det bare å glemme hele greia.. Personlig foretrekker jeg å møte opp dagen etter med balltre.. Lenke til kommentar
clario Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Ja, vi har mange vitner, hvertfall seks stykker. Kanskje mer.... Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Da har dere jo deres på det sikre da.. Kjenner dere hun som slo? Evt. vet hvem det er? I såfall er det nok best og prate med henne om det når alle er edru.. Lenke til kommentar
clario Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Syns det er skikkelig unødvendig, men det var vist fordi hun som vart slått, var vennine til ei som rota med en som var i lag med e jentei, og vennina til vennina til ho var det som slo. Egentlig skulle ho slå hun som rota med han, men hun som vart slått sto foran hun, og sa at hun ikke skulle slå, derfor fikk hun seg en på tryne i stede. Uansett, hun er helt uskyldig, jeg ser ingen grunn til å legalisere det hun gjorde. Lenke til kommentar
clario Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Unnskyld at jeg skriver litt uforstålig, men er ikke så lett når en ikke er ordentlig edru. Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Unnskyld at jeg skriver litt uforstålig, men er ikke så lett når en ikke er ordentlig edru. 6926544[/snapback] Måtte lese det sakte tre ganger, men forsto det til slutt.. Jeg har vel bare villet prata med hun som slo, og fått det ut av verden.. Endret 24. september 2006 av Fozzietif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå