Tze Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hm.. Driver fortsatt og forsøker å fordøye vokalen på Black Holes, synes den blir litt i overkant "sutrete". Er vokalen samme på de andre albumene? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Sutrete? Lys, tynn og falsett-aktig mener du`Ja, Muse-vokalen er veldig mye slikt. Det er nettopp det som gjør den så elskbar. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kanskje litt dårlig forklart.. Men f.x i Starlight, i starten av sangen, synger han helt herlig. Når han derimot kommer lenger ut i sangen, spesielt på refrenget (Our hopes etc), høres han ut som en kvinete liten drittunge som ikke får godteriet sitt av mamma. Ingen andre enn meg som får det inntrykket? Musikken ellers er jo genial Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Starlight var en låt de ville skulle høres "cheesy" ut. De brukte tilogmed det ordet i flere intervjuer. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Black Holes & Revelations er albumet jeg liker best til nå, og tro meg jeg liker resten av albumene og Synes spesielt at Take A Bow er en fantastisk god sang.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ingen ting med stemmen hans på noen av deres album er tilfeldig. De _skal_ være sånn. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ingen ting med stemmen hans på noen av deres album er tilfeldig. De _skal_ være sånn. 6940072[/snapback] Og godt er det da Matthew Bellamys vokal er fantastisk. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jepp, det kan man mildt sagt si... Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Likte veldig godt showbiz da den kom. Mer enn jeg liker black holes and revelations nå. Så jeg plasserer showbiz på toppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå