Gå til innhold

Beste Muse album?

Mojo Pin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Standardoppfatningen er vel at Origin of Symmetry og Black Holes and Revelations (det ferskeste) er de to beste platene, mens Showbiz er hakket bedre enn Absolution.

Forresten, dersom neitakk svarer i denne tråden kommer han til å anbefale deg Black Holes and Revelations ^^

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Origin of Symmetry (takk, Henhau :))

Stiftet først bekjentskap med Muse etter å ha sett musikkvideoen "Muscle Museum" på VH1 i 1999. Ble jo til at jeg kjøpte det fantastiske albumet Showbiz med en gang, men ble allikevel mer imponert over Origin of Symmetry. Skiva ga meg absolutt alt, og jeg vet at Muse' musikk har gitt ufattelig mange andre mennesker alt også. Jeg er av den typen som aldri forventer at noe som skal komme i fremtiden kan overgå det jeg allerede kjenner til. Men deres siste album, Black Holes and Revelations, er i ferd med å overgå alt. Er på nære nippet til å flytte sitnevnte album over Origin of Symmetry, og kanskje over alle verdens andre album oi sterk konkurranse med plater som Killer av Alice Cooper., Low Spark Of High Heeled Boys av Traffic, Stratosfear av Tangerine Dream, Ommadawn av Mike Oldfield og Animals av Pink Floyd.

Lenke til kommentar
Jeg lurer faktisk på om det er noen som ikke liker Muse etter den nye plata. For det er ikke et mennesker jeg har presentert det albumet for som ikke har likt det.

6929865[/snapback]

Alle jeg har spilt platen til, har også digget det. Mange av de har enten ikke hørt om Muse, eller ikke hørt på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...