Gå til innhold

Nytt kabinett (ikke Chieftek)

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med å sette sammen en pc til min far, men jeg sitter litt fast når det gjelder kabinett.

Chieftek Dragon og lignende i den størrelsen blir for stort og for mye, rett og slett.

Delene skal kjøpes hos Databutikken og Komplett, så valgmulighetene er begrenset til et kabinett fra en av dem og mindre enn Chieftek MidiTower (Dragon, f.eks).

Alle tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du lenger ned i fysiske mål må det bli Micro-ATX med dertil dimensjonert hovedkort. Helt grei løsning men veldig trangt.

Er det ekstravagansen til Chieftech som plager deg kan kabinettene hos Databutikken fra Addtronics anbefales. :wink:

Lenke til kommentar

Hvis du skal spare penger, så kan du jo kjøpe Q-Tec m/300W til kr 347,-. Jeg kjøpte det samme selv (men bruker kun PSUet). Det er lite, og hvis du kjøper Noisekiller til 139, så støyer det minimalt også (se Kabinett->Diverse hos Komplett.no).

Denne Noisekilleren varierer spenningen til PSU viften fra 5V til 12V avhengig av temperaturen.

Men selv synes jeg at kabinettene til SLC/ColorCase ala Elle-XP er mye kuuuulere :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...