Lch Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg holder på med å sette sammen en pc til min far, men jeg sitter litt fast når det gjelder kabinett. Chieftek Dragon og lignende i den størrelsen blir for stort og for mye, rett og slett. Delene skal kjøpes hos Databutikken og Komplett, så valgmulighetene er begrenset til et kabinett fra en av dem og mindre enn Chieftek MidiTower (Dragon, f.eks). Alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Skal du lenger ned i fysiske mål må det bli Micro-ATX med dertil dimensjonert hovedkort. Helt grei løsning men veldig trangt. Er det ekstravagansen til Chieftech som plager deg kan kabinettene hos Databutikken fra Addtronics anbefales. :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Nei, det er ikke ekstravagansen (det er til min far, dette). :smile: Skal heller ikke så langt ned i størrelse. Dør er visstnok også no no. Har funnet noen passende kandidater: Elle XP 350 Neon Light Black "Mini" Chieftek (dette var visst greit) Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 samme hvor du kjøper kabinettet. kommer som egen kolli uansett. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hvis du skal spare penger, så kan du jo kjøpe Q-Tec m/300W til kr 347,-. Jeg kjøpte det samme selv (men bruker kun PSUet). Det er lite, og hvis du kjøper Noisekiller til 139, så støyer det minimalt også (se Kabinett->Diverse hos Komplett.no). Denne Noisekilleren varierer spenningen til PSU viften fra 5V til 12V avhengig av temperaturen. Men selv synes jeg at kabinettene til SLC/ColorCase ala Elle-XP er mye kuuuulere :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Lianli kabinett på databutikken.com koster ikke sinnsykt mye (rimeligere en microplex) og er kongekabinett. Fåes i små til de helt store.. Kanskje et i pc60 størrelse? Du får bare prate om aluminiumens fortreffelighet så sikkert fadern med på det etter hvert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå