loathsome Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei, Gikk nylig til innkjøp av en TAGAN 430W strømforsyning; Som er liksom litt for liten - jeg klarer ikke å skru den fast .. så derfor lurer jeg på, noen som har noen tips eller lignende? Noen ting jeg kan haxxe selv? Takktakk! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg tror du bør forklare litt bedre enn "liksom litt for liten" dersom du ønsker saklige svar tilbake. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Han mente han ikke fikk den inn i kabinettet etter det jeg leste.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Du klarer vel å feste noen av skruene? Muligens legg noe under eller over for å få den til å ligge i ro. God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Jeg får den inn og silkt, men den går ikke helt ut i kantene, der skruhullene er. Om du skjønner. Litt vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Om nødvendig kan du prøve å lage nye hull? En liten risk men.. Ellers så kan alternative festemetoder brukes Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg får den inn og silkt, men den går ikke helt ut i kantene, der skruhullene er. Om du skjønner. Litt vanskelig å forklare. 6926271[/snapback] Du kan vel feste den i den ene kanten? Kan du ta bilde av problemet? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvilket kabinett har du? LianLi ? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Du mangler nok en liten ramme som du skla feste på PSu før du putter den inn i kabinettet ... Var sånn på mitt gamle chieftech kabinett og det er også sånn med min cooler-master for da kan du ta in PSU fra bakenden ... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 bilder kommer så snart som mulig The Ghost Hvor kan jeg skaffe denne "lille rammen"? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 sikker på at rammen ikke sitter på den gamle PSUen fremdeles? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 The GhostHvor kan jeg skaffe denne "lille rammen"? 6926707[/snapback] Den fulgte nok med kabinettet da du kjøpte hvis ikke så må du ha hatt en rar PSU ! Vet ikke hvor du kan skafee det jeg, kanskje på en data dynge så kan du skjekke gamle kabinett om de har det men det er ikke sikkert at det er det som er problemet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå