trytowin Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei, Per tiden er jeg på diett. Jeg ønsker tilbakemelding fra folk med litt erfaring om mulig Jeg spiser normalt sett ca 250-300g protein/dag, 120-150g karb og 50-60g karb. Dette gir 2340 kalorier i snitt. Jeg varierer 20% ut fra dette til vanlig gitt dagens aktivitetsnivå etc. I tillegg har jeg 1 spisedag i uken. Da går det nok ned 4000 kalorier fort. Det meste ekstra i form av karbohydrater Utover dette har jeg og en lavkaloridag hver 14. dag. Da går det mest i proteinshakes, og kanskje en 50g karb fra frukt. Jeg ligger nok bare på 1000 kalorier disse dagene ca. Jeg er pt 115kg med en fettprosent på 19%. Jeg ønsker å bruke 16 uker på å nå 10%. Hva sier dere? Kan jeg få til det? Mvh Trytowin Lenke til kommentar
trytowin Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Hei, Ønsker fortsatt noen kommentarer fra folk også på dette forumet Mvh Trytowin Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg er pt 115kg med en fettprosent på 19%. Jeg ønsker å bruke 16 uker på å nå 10%. Hva sier dere? Kan jeg få til det? 6926034[/snapback] Om jeg ikke tar helt feil innebærer det et vekttap (i fett) på ~10kg. Med mye kardio og en streng diett vil ikke dette være helt umulig. Tap av muskelmasse/styrke vil være vanskelig (om ikke umulig) å unngå. Promenader før frokost eller noe alà guerilla cardio er nok høyaktuelt. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg ville satset på beinhard gerilja kardio før matinntak hver eneste dag. Da tror jeg du kan oppnå resultatene med steinhard disiplin og matvaner. Lenke til kommentar
trytowin Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Takker for gode og sakelige innlegg. Dette setter jeg pris på. Skal sjekke dette litt opp mot min nåværende protokoll og gjøre noen tester. Er så forbanna lei av det spekklaget som kom snikende.. Mvh Trytowin Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Slettes ikke umulig Jeg tror som andre også nevner at du bør satse på guerilla kardio, selv om dette krever en enorm selvdisiplin (ikke like fristende å spurte kortintervaller til man nærmeste kreperer de fleste dagene i uka). Et alternativ vil være at du går lengre turer i moderat tempo, men med et såpass lavt karbohydratinntak vil det kanskje ta litt på muskelmassen allikevel. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Slettes ikke umulig Jeg tror som andre også nevner at du bør satse på guerilla kardio, selv om dette krever en enorm selvdisiplin (ikke like fristende å spurte kortintervaller til man nærmeste kreperer de fleste dagene i uka). Et alternativ vil være at du går lengre turer i moderat tempo, men med et såpass lavt karbohydratinntak vil det kanskje ta litt på muskelmassen allikevel. 6949971[/snapback] Jeg har mer problemer med å motivere meg for å sykle langt, enn guerilla kardio. Det er jo over så fort uansett. Da klarer man seg gjennom det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har mer problemer med å motivere meg for å sykle langt, enn guerilla kardio. Det er jo over så fort uansett. Da klarer man seg gjennom det. 6952165[/snapback] Jeg får vondt under tunga av enhver spurt (men særlig hard oppoverbakke-spurt), så jeg holder meg unna det. Derfor har jeg ikke så mye grunnlag for å si om det går fort unna eller ei med guerilla kardio =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå