Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde eigentleg ikkje ha sagt dette sida eg nett er ferdig med ei vekes utestengelse grunna at eg sa det eg meinte.... Men here goes

 

Quote:


Den 2002-10-31 21:49, skrev [urban]:

Greit nok å sensurere banning og faanskap
:lol:

Men å sensurere: Tele.h.o.r. er for dumt ass!


 

Foresten gløm det

 

Edit: Eg angra.... Orkar ikkje ei veke til....

 

_________________

Pentium 4 2.4 @ 2.8

512 MB Samsung PC2700 DDR

Cheiftec dragon silver bigtower

MSI 845PE Max2-fir

Ge force 4MX 440 (7200 3D marks)

(ATI radeon 8500 er undervegs)

 

[ Denne Melding var redigert av: Navyshark på 2002-10-31 23:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-31 23:28, skrev Navyshark:

Burde eigentleg ikkje ha sagt dette sida eg nett er ferdig med ei vekes utestengelse grunna at eg sa det eg meinte.... Men here goes

.....


Foresten gløm det


Edit: Eg angra.... Orkar ikkje ei veke til....



:lol: The way to go.....

Det er et godt tegn at samvittigheten din er iorden da :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Stjelenor" uten anførselstegn rettes også automatisk til Telenor. Hva er hensikten med det? Er det statsmonopolet som eier forumet?

 

Det må da være bra for Telenor å få vite hva folk kaller og mener om dem, uten dette får de jo ingen mulighet til å forbedre seg.

 

Greit at ting skal være innenfor sømmelighetens grenser, men hvor går egentlig grensen? Er det sex og banneord eller er den trukket helt til negativ omtale?

 

Blir det neste at verbal kritikk av Monopolet blir sensurert?

 

Hvem er det egentlig som sensurerer og hvor får de lønn fra?

Lenke til kommentar

Det kan jo være verdt å merke seg at det er personer (meg selv inkludert) som bruker såkalte "banneord" i daglig tale under uformelle samtaler. Kraftutrykk bør vel være lov, men jeg er enig i at de ikke skal brukes mot andre personer.

Eks. Kjøpte HD blablabla... Nå funker ikke den ******

 

Noe som ikke er greit :

Han&han er en ****** *******

 

(har skrivd stjerner så det er ikke noe som har blitt sensurert av andre enn meg selv)

Lenke til kommentar

Jeg henviser til Retningslinjene for forumet:

 

3.

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse

 

8.

Respekter dine moderatorer. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger.

 

Skulle tro at noen her var i meget dårlig humør?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 20:33, skrev ueland85:

Jeg henviser til Retningslinjene for forumet:


3.

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse


8.

Respekter dine moderatorer. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger.


Skulle tro at noen her var i meget dårlig humør?



 

Selv om vi diskuterte med en moderator, og var uenig i hans mening, trenger det da ikke være usaklig. Du trenger ikke å henvise til rettningslinjene - bare fordi en moderator hadde en annen mening enn enkelte av oss andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...