Frigg33 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Passer canon linser på f.eks Olympus-kameraer?.. eller passer de bare på canon ? Endret 24. september 2006 av suppesaft Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Passer canon linser på f.eks Olympus-kameraer?.. eller passer de bare på canon ? 6926017[/snapback] Tviler jeg veldigveldig på. Er ikke en gang sikkert at canon-objektiver passer på canon-kamera. Finnes noen forskjellige feste-standarder der ute. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 min far har noen litt eldre canon linser sammen med en også litt eldre canon kamera.. jeg ble nysjerrig på om de passet på nyere canon kameraer.. vet du noe om det? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 min far har noen litt eldre canon linser sammen med en også litt eldre canon kamera.. jeg ble nysjerrig på om de passet på nyere canon kameraer.. vet du noe om det? 6926046[/snapback] Definer "eldre".. Hvis kameraet har autofokus (hvis objektivfatningen er EF), vil han kunne bruke det på alle kamerahus fra Canon med EF-fatning, hvis det derimot har F-fatning, er det verre.. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
ttd Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 1. Forferdelig bruk av emnefeltet. 2. På viddene feil kategori. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 det var leit... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Flytter emnet, og ber trådstarter endre emnefeltet. Les retningslinjene om bruk av emnefelt. Hvis ikke dette gjøres, risikerer man at emnet blir stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå