_Spook_ Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Kjøpte meg nettopp en Dell Inspirion 8200, så GLEMTE jeg å krysse av for miniPCI trådløst nettkort. Kostet jo bare 580,- + mva ekstra. ****. Noen som vet om det er mulig å kjøpe dette løst fra Dell eventuelt andre plasser? Antennen står i maskinen fra før så trenger bare kortet, er vist et Lucent WCND 802.11b MiniPCI card. Vet det går å få kjøpt spareparts hos Dell, men er vanskelig. Delldude kan kanskje svare på dette? Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Ringte og snakket med en hyggelig konsulent hos DELL om nettopp dette produktet til min Inspiron 8000. Hørtes ikke ut som om det skulle være noe problem å få tak i det. Såvidt jeg husker så skulle det koste 800-900 kr inkl. mva. Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 For å kjøpe dette ringer du 23 16 22 68 og ber om å få BtB-avdelingen. (Beyond the Box) De håndterer alle oppgraderingssaker, mens reservedelsavdelingen (spareparts) håndterer produkter utenfor garanti hvor du trenger reservedeler. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Takker for infoen, skal ringe å bestille ASAP. Er kjekt å slippe å bruke en PCMCIA plass når man kan slippe :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå