sk1rty Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei Må nå bestille meg ny maskin etter at den gamle tok kvelden... Det var en barebone, så det var ikke så lett å oppgradere. Så jeg har bestemt meg for å kjøpe alt utenom harddisker og optiskdrev nytt. Dette er det jeg har tenkt, som dere ser så er det ikke noen vifter noen annen plass enn på CPU og strømforsyning. BOXED vifta har jeg tenkt å skifte ut så snart jeg får neste lønning, men har ikke råd enda. Blir nok Ninja kjølingen jeg har fått anbefalt så varmt. Her er handlevognen min. Det jeg egentlig er ute etter er å vite at alt jeg bestiller er bra. Har tenkt å overklokke litt med tiden tror jeg, men ikke noe særlig mer enn det. Skjermkortet har jeg valgt etter behovet mitt, siden jeg ikke spiller noe særlig velger jeg dette. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei! Det ser veldig bra ut. Minnet ser ok ut. God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Høres bra ut! Da tror jeg egentlig bare at jeg legger inn bestillingen hos Netshop mens de enda har 2% rabatt på alt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Høres bra ut! Da tror jeg egentlig bare at jeg legger inn bestillingen hos Netshop mens de enda har 2% rabatt på alt 6926024[/snapback] Det er vel 5% rabatt for alle? Vi vurderte lenge å redusere rabatten til 2% for kunder med bostedsadresse Trondheim siden 2 mål ble fasiten fra den kanten av landet, men lot det være slik at vi slapp å få besøk av hissige trøndere her nede J. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Var bare jeg som tenkte litt feil Er RBK-fan så jeg tenkte bare på målene "mitt" lag satte Stemmer at det er 5 % ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå