Strepto91 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg kunne tenkt å koble min xbox til internett, men har bare trådløst nettverk tiljenglig. Så jeg lurte på om jeg kan motta trådløse signaler på min pc å sende de videre med mitt nettverkskort og inn i Xbox'n. Først kobla jeg inn en netverkskabel i xboxen og pc'n min Så oppretta jeg en nettverksbro, da stod det bare at trådløst ikke var kobla til, men jeg kan jo skrive dette inlegget på internett Men er det MULIG å få koblet xboxen til internett eller er det bare å gi opp? Lenke til kommentar
supernapa Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg kunne tenkt å koble min xbox til internett, men har bare trådløst nettverk tiljenglig. Så jeg lurte på om jeg kan motta trådløse signaler på min pc å sende de videre med mitt nettverkskort og inn i Xbox'n. Først kobla jeg inn en netverkskabel i xboxen og pc'n min Så oppretta jeg en nettverksbro, da stod det bare at trådløst ikke var kobla til, men jeg kan jo skrive dette inlegget på internett Men er det MULIG å få koblet xboxen til internett eller er det bare å gi opp? 6925680[/snapback] Jeg gjord det hos meg på en moddet xbox med harddisk. Mener bestemt at jeg bare valgte "del internet forbindelse" på pcen og satte ip statisk i xbox med pcens ip som standard gateway i tillegg til vanlig dns fra isp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå