Gå til innhold

Bilder Av PS3 Packaging

iCar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk donerer i haugevis for å se disse videoene så de tjener på det...

7165061[/snapback]

Og pengene blir likevel ikke sløst, er det det du tilsier? En PS3 koster da like mye, og er da like ubrukelig og derfor penger rett i dass? Joda, det er ikke de som ødelegger som sløser dem bort, men de som donerer. Men sløseri er det.

Lenke til kommentar
Folk donerer i haugevis for å se disse videoene så de tjener på det...

7165061[/snapback]

Og pengene blir likevel ikke sløst, er det det du tilsier? En PS3 koster da like mye, og er da like ubrukelig og derfor penger rett i dass? Joda, det er ikke de som ødelegger som sløser dem bort, men de som donerer. Men sløseri er det.

Jeg donerer gjærne 2dollar for å se en ps3 eller xbox360 bli knust forran fanboys...

Endret av stekri88
Lenke til kommentar

Jeg donerer gjærne 2dollar for å se en ps3 eller xbox360 bli knust forran fanboys...

7166402[/snapback]

Kan du forklare meg hvorfor? Selv ser jeg ikke helt underholdnings verdien. Forresten, hvorfor nevner du ikke Wii? Eller er ikke det å ødelegge en Wii like morsomt?

Lenke til kommentar

7166402[/snapback]

Kan du forklare meg hvorfor? Selv ser jeg ikke helt underholdnings verdien. Forresten, hvorfor nevner du ikke Wii? Eller er ikke det å ødelegge en Wii like morsomt?

7166438[/snapback]

Hvorfor det er morsomt? Fordi de tar konsoller folk vil stå dager i kø for, å knuser dem rett forran trynet dems og det er jo bare morsomt...

Jeg nevner ikke wii fordi jeg glemte den, men wii er jo bare en koselig liten maskin da...

Endret av stekri88
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal kjøre en slik innsamlingsaksjon selv, ta imot penger fra diverse hateboys og filme meg selv mens jeg skritter ut av sjappa uten å smadre PS3'en..

Skynde seg hjem og poste filmen med teksten " You have officially been PWNED :devil: " foran en bakgrunn med spillende meg :D

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg skal kjøre en slik innsamlingsaksjon selv, ta imot penger fra diverse hateboys og filme meg selv mens jeg skritter ut av sjappa uten å smadre PS3'en..

Skynde seg hjem og poste filmen med teksten " You have officially been PWNED :devil: " foran en bakgrunn med spillende meg :D

7166632[/snapback]

Nå DET er morsomt! ikke hvis man donerer penger da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...