Gå til innhold

Bilder Av PS3 Packaging

iCar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The BIGGER, the BETTER!

Jeg er klar for å stille meg i PS3-køen. Bare vent til lanseringdagen i mars, så står alle vi å holder hender og synger lykkelig i kor mens vi venter på at butikkene skal åpne.

7163990[/snapback]

:D

Lurer på når i Mars den kommer. Skal på ferie fra januar i 2-3 måneder (langt vekk) og har planer om å stå i kø hos elkjøp over natta om jeg må...

Husker når X360 ble lansert, hvor lange køer det var på utsiden av alle spillbutikkene som ikke tok inn forhåndbestillinger...

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Jaja, var vel dømt til at noen måtte poste noe slikt. Personlig syns jeg det er litt underlig å se en gjeng folk holde på i en tråd om "PS3 packaging" men de er vel engasjert så hva kan man forvente? ;)

At noen vil sløse så mye penger, bare for å terge folk, viser vel hvor godt de fortjener en god omgang gammeldags juling. "Sosialt eksperiment" verre sprøyt må du til politikere for å finne...

Lenke til kommentar
Jaja, var vel dømt til at noen måtte poste noe slikt. Personlig syns jeg det er litt underlig å se en gjeng folk holde på i en tråd om "PS3 packaging" men de er vel engasjert så hva kan man forvente? ;)

At noen vil sløse så mye penger, bare for å terge folk, viser vel hvor godt de fortjener en god omgang gammeldags juling. "Sosialt eksperiment" verre sprøyt må du til politikere for å finne...

7164986[/snapback]

Folk donerer i haugevis for å se disse videoene så de tjener på det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...