duottar Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei Hvor kan man få kjøpt antenne som jeg kan bruke til mitt smc nettverkskort. Plages med dårlig signal og tenkte at jeg kan kanskje få tak i en antenne med forlenger sånn at jeg kan ha antenna høyere oppe. Lenke til kommentar
supernapa Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei Hvor kan man få kjøpt antenne som jeg kan bruke til mitt smc nettverkskort. Plages med dårlig signal og tenkte at jeg kan kanskje få tak i en antenne med forlenger sånn at jeg kan ha antenna høyere oppe. 6925572[/snapback] Antenne eller Antenne 2 Lenke til kommentar
dal200sx Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Fungerer noen av disse når jeg har innebygd trådløst nettverkskort, eller vet noen om noe som vil fungere for å bedre mottaket? Trenger en antenne jeg kan koble til PC'en. Jeg har en Fujitsu Siemens Lifebook C-serien.. Lenke til kommentar
supernapa Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Fungerer noen av disse når jeg har innebygd trådløst nettverkskort, eller vet noen om noe som vil fungere for å bedre mottaket? Trenger en antenne jeg kan koble til PC'en. Jeg har en Fujitsu Siemens Lifebook C-serien.. 6946382[/snapback] Dette er eksterne antenner og fungerer selvsagt ikke på laptop / usb-enheter. Det eneste du kan gjøre for å forsterke ditt signal i laptopen er enten å kjøpe et graftig PCMCIA / Cardbus kort ... Eller skifte ut miniPCI wlan kortet i maskinen. Men tror ikke dette hjelper stort da disse kortene rett og slett ikke er spesielt gode i utgangspunktet. Iallefall er min erfaring at cardbus er langt svakere enn pci-kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå