Gå til innhold

Techsolo 500watt ødelagt, garanti?

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne techsoloen på jæren data for ca 2,5år siden, har ikke kvitteringen men har funnet fram kontoutskrift og funnet frem til datoen psu'en ble kjøpt. Hvor lang garanti har jeg på psu'er? Jeg har hørt 3år, så tenkte jeg skulle forhøre meg litt her inne før jeg tar kontakt med jæren data på mandag. Den har fungert bra så lenge jeg har hatt den men når jeg satt å spilte i dag så sa den bare pang, og det luktet røyk/svidd i rommet.

Endret av Paraben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte denne techsoloen på jæren data for ca 2,5år siden, har ikke kvitteringen men har funnet fram kontoutskrift og funnet frem til datoen psu'en ble kjøpt. Hvor lang garanti har jeg på psu'er? Jeg har hørt 3år, så tenkte jeg skulle forhøre meg litt her inne før jeg tar kontakt med jæren data på mandag. Den har fungert bra så lenge jeg har hatt den men når jeg satt å spilte i dag så sa den bare pang, og det luktet røyk/svidd i rommet.

6925177[/snapback]

enten 2 år eller 5 års reklamsjonsrett. Tidligere tråder har vel vist 5 år uten at jeg våger å være bombastisk på det. Kommer helt ann på om den er forventet å vare vesentlig lengre enn 2 år.

Vil tro at du har reklamsjonsrett. Garanti gir produsenten og reguleres ikke av landets lover som er ufravikelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...