narnold Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 I går begynte plutselig skjermen og oppføre seg merkelig, bildet datt bort, og jeg fikk blå skjerm, mange fargar o.l, og dette fekk eg ikkje vekk før eg restarta. eg prøvde 4-5 gonger, men så slo eg av maskina for natta. i dag når jeg slo den på fungerte den fint, men i kveld skjedde det samme som i går igjen, og nå har den gått over til at skjermen ikke slår seg på i det hele tatt. noen som vet noe om problemet? De gangene jeg fikk den på fikk jeg opp en mld om at SLI på GPU var deaktivert eller noe i den dur. håper noen har peiling på dette. mvh Steffen. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 I går begynte plutselig skjermen og oppføre seg merkelig, bildet datt bort, og jeg fikk blå skjerm, mange fargar o.l, og dette fekk eg ikkje vekk før eg restarta. eg prøvde 4-5 gonger, men så slo eg av maskina for natta. i dag når jeg slo den på fungerte den fint, men i kveld skjedde det samme som i går igjen, og nå har den gått over til at skjermen ikke slår seg på i det hele tatt. noen som vet noe om problemet? De gangene jeg fikk den på fikk jeg opp en mld om at SLI på GPU var deaktivert eller noe i den dur. håper noen har peiling på dette. mvh Steffen. 6925103[/snapback] Har du to grafikk kort i pc? Lenke til kommentar
narnold Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 I går begynte plutselig skjermen og oppføre seg merkelig, bildet datt bort, og jeg fikk blå skjerm, mange fargar o.l, og dette fekk eg ikkje vekk før eg restarta. eg prøvde 4-5 gonger, men så slo eg av maskina for natta. i dag når jeg slo den på fungerte den fint, men i kveld skjedde det samme som i går igjen, og nå har den gått over til at skjermen ikke slår seg på i det hele tatt. noen som vet noe om problemet? De gangene jeg fikk den på fikk jeg opp en mld om at SLI på GPU var deaktivert eller noe i den dur. håper noen har peiling på dette. mvh Steffen. 6925103[/snapback] Har du to grafikk kort i pc? 6925180[/snapback] Nei, et. Gainward GeForce 6800GT 256MB GS GDDR3 AGP8X,Ultra/2400 Golden Sample -Demo Kjøpte dette for ca en måned siden, og har fungert plettfritt siden jeg fikk det, blandt annet til Hitman Blood Money. Håper ikke jeg må returnere det :/ Så takk for alle svar mvh Steffen Lenke til kommentar
narnold Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Har nå satt i mitt gamle skjermkort for å prøve, og da startet skjermen opp, så det er nok desverre skjermkortet, kan det ha noe med at SLI var deaktivert på GPU å gjøre? eller må jeg enkelt og greit sende det tilbake? mvh Steffen Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Den meldingen får jeg også i ny og ned, selv om jeg ikke kjører SLI. Den er (ihvertfall ikke for meg) ikke noe farlig for meg, ihvertfall ikke som jeg har merket! Lenke til kommentar
narnold Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 hmh, skjermkortet mitt er iverfall helt dødt nå... eneste som fungerer er viftene og de fantastiske neonlysene... får vel ta en telefon til komplett på mandag.. men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå