Espensi Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Vet at emnet er litt dårlig, men jeg kom ikke på noe annet. Problemet mitt er følgende: PC-en begynte plutselig en dag å låse seg. Da jeg restartet fikk jeg opp at noe var feil med skjermkortet, at den ikke passet sammen med annen hardware lr.no. Så jeg kjørte format c: Alt funket fint til jeg skulle legge inn 4in1 driverne. Jeg har prøvd både med gammel og ny 4in1. Samme hvilken versjon jeg prøver får jeg etter å ha installert noe IRQ styrings ting, opp det samme som sist, altså at noe er galt med skjermkortet. Så nå sitter jeg her med 16 farger 640*480 og tørr nesten ikke restarte en gang til(for sist gang kom jeg ikke inn i windows).. Noen forslag?? Lenke til kommentar
wuw Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Prøv og avinnstaler skjermkortdriverne. Så innstalerer du 4in1. Etterpå innstalerer du skjermkortdriverne igjen. da skulle alt bli bra , håper jeg :smile: Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 kan prøve å bytte irq adresse på noe av det som deler samme adresse som skjermkortet. Hadde det samme problemet som deg en gang og dette fikset problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå