Almadora Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Dere vet alle den første... Vet ikke riktig rekkefølge men hvem bryr seg... Bare steng tråden om dette er postet før... Jeg synes de er morsomme. HAr ikke sett alle enda.. Lenke til kommentar
akan Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Den første er og blir den beste.. det er ingen av de andre som er i nærheten et untak må være og kanskje denne Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 "helsa mormor då" hahahaha Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 :!: Lo kraftig da jeg så de filmene. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Jag.... har... STRING! HAHAEHAHEA! Og "Helsa mormor da" Er jo de beste! Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 er bare den beste etter originalen "er du bøg eller"! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Mye av det samme som går igjen i disse filmene. Bl.a. ordene "hasj" og "bøg" merker jeg går igjen veldig ofte. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 har forsøkt å lage en hel en, ligger på www.sinnadyr.net, kvaliteten er ikke så bra og spilles kun av i windows media player, men rekkefølgen er i alle fall rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå