Hayer Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei! Som emnetittel sier.. Noen tips til hvordan jeg skal male vanlig plexiglass så d blir rødt å gjenomsiktig? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hmmm... ikke mal det !! lakk hvis du skal gjøre det, men da kommer det IKKE til å bli igjenomsiktig! finnes sikkert noen former for film for å legge opp på, dette har jeg ikke sett i annet enn svart! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hva med å prøve sånn som man har foran lyskastere så de skifter farge? har ikke prøvd det selv, så vet ikke hvordan det blir seendes ut. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ja... en slags film men som sagt så har jeg ikke sett dette i annet enn svart.. sjekk biltema da dette brukes til å sote bilruter med Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Lakkere det og så pusse det litt? Pusser sånn du får vekk noen av lagene og sitter igjen med en frosty-gjennomsiktig look.. ? Lenke til kommentar
aske Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei!Som emnetittel sier.. Noen tips til hvordan jeg skal male vanlig plexiglass så d blir rødt å gjenomsiktig? 6924869[/snapback] jobber hardt med å få tak i oransj selv men da gjennomfarget.... men jeg kan komme med et tips til rødt plexiglass.... fargefiltere til lyskastere som de bruker i teater osv kommer i ca 30 cm brede ruller.... dette er en slags plast men kan sikkert legges utover med vann under så det blir en slags film?? masse farger å få tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå