SwissChesus Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Heisann, Lillebroren min holder på å stresse livet av seg pga at han er usikker på om billettene vi har fått fatt på til Iron Maiden Oslo er ekte. Er det noen her som skal dra dit og har billetter? Trenger noen som kan verifisere ekteheten. Billetten er vannmerket med en hodeskalle. Legger ved bilde av billetten. Navnet på kjøper og nøkkeltall er visket ut. Bilde: http://img242.imageshack.us/my.php?image=billettrl0.jpg //Swiss Endret 23. september 2006 av SwissChesus Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 jeg kjøpte mine fra billettluka.no og de billettene jeg har ligner overhodet ikke på den billetten kan være fordi det er forskjellig lay-out. men har du kjøpt'n svart? Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Var litt sent ute jah.. Så det var nok svart. //Swiss Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Så du mener at du kjøpte den av han som hadde lang kappe, og stod og lente seg til hjørnet? Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Kjøpte billetten via en selger på www.finn.no - har navnet på personen og slikt. Men tenkte å høre med folket her om noen har billetter som er lik den her. Regner med at en person som var ute etter å svindle folk ikke tar seg bryet å fikse en hodeskalle vannmerking, lissom. Men man vet aldri. //Swiss Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Min er blå, og kjøpt fra billettluka.no Er det noen form for merker på billetten? (som ikke synes på bildet) Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Siden svartebørs ikke er ulovlig i Norge er det kanskje greiest å snakke med de som opprinnelig selger billettene. Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 De er merket med en hodeskalle som du kun ser om du holder de opp mot lyset. Har sendt en mail til billetluka og venter på svar. //Swiss Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 De er merket med en hodeskalle som du kun ser om du holder de opp mot lyset. Har sendt en mail til billetluka og venter på svar. //Swiss 6927661[/snapback] Da kan det være de billettene som er fra IronMaiden.com Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Det jeg prøver å finne ut av. Håper på at noen kan komme inn her og si "jeg har også sånne billetter", så er alle fornøyd //Swiss Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Enkleste måten å finne ut av dette på er å ta kontakt med gunnar eide concerts. Og ja - det er IKKE ulovlig å ha kjøpt svartebørsbilletter, så ingen kommer for å arrestere dere . Jeg har en blå billett med helt annet design enn det der..som de fleste andre her. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Bestiller man billetter fra det enorme AMATØR-firmaet Billettluka og får de tilsendt i posten ser de noe ala slik ut. Har ikke bestilt IM, men f.eks Bruce Springsteen billettene derfra er skrevet ut på A4 ark hvor det det er blåfarget trykk på baksiden. Papiret er tydelig vannmerket. Litt usikker på hva vannmerket er, hodeskalle, en krone el. Ringer du og får referanse-nummer og kjøper de på Narvesen er det blå tykkere billetter som blir skrevet ut med en "etikkettskriver" på papir i løpende bane. Kan forøvrig være at Billettluka sender begge typer. Tipper ekte. Edit: Før var billettene til Oslo Spektrum ol lysegrønne, før BL kjøpte Ticnet som var utrolig mye bedre enn det BL er. Endret 25. september 2006 av Panter Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Fikk billetten min til The Unholy Alliance for litt siden fra billettluka, min billett ser helt lik ut som den du har bilde av botsett fra at det er en annen konsert. Jeg mener at den er ekte. Men billetten er jo merket med navn av kjøper, så det er godt mulig de spørr etter ID når dere går inn på konsert. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 .. så det er godt mulig de spørr etter ID når dere går inn på konsert. 6933363[/snapback] Det gjør de IKKE. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nope, niks ID-spørring ved inngang. Og videresalg er lovlig i norge uansett, personlige billetter går ikke . Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Så konklusjonen er at billettene er ekte? //Swiss Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 De er nok ekte. Det er bare forskjellige prints fra forskjellige selgere. Billettservice sine er fine og blåfargede med vannmerker osv. Mens andre er bare en hvit lapp med all info på. Alle er gyldige. Svartebørsbilletter er jo stort sett bare kompiser til de som selger som har kjøpt max billetter fra billettservice, billettluka og lignende. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tipper ekte. 6929735[/snapback] Så konklusjonen er at billettene er ekte? 6938288[/snapback] Lenke til kommentar
Panter Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 De er nok ekte. Det er bare forskjellige prints fra forskjellige selgere. Billettservice sine er fine og blåfargede med vannmerker osv. Mens andre er bare en hvit lapp med all info på. Alle er gyldige. Billettservice har IKKE noe med IM Oslo å gjøre. Deres billetter er lyseblå skrevet ut på matriseskriver. Billetter fra Billettservice bestiller man hjem eller kjøper de på Posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå