Gå til innhold

Høytalere (og ev. forsterker) til 2000 kr.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en iAudio X5 jeg har lyst til å koble til et par høytalere.

Men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Jeg har planlagt å bruke 2000 kr, jeg vet det er lite, men det er det jeg har.

Jeg har tenkt litt på et microannlegg ala dette, en boomblaster, pc-høyttaler eller et par høytalere pluss et en forsterker.

Vil ikke ha bruk for mp3-avspilling fra cd, DAB-radio, radio, DVD-spiller eller annet "tøv". Trenger kun å kunne spille av fra mp3-spilleren, enten via phono-kabel (blir vel det) eller via USB selv om det erlite sansynlig at jeg finner dette hos billigmodeller (men absolutt et pluss om det er det).

Vil ikke spille høyt. Skal ha disse ved sengen, slik at jeg kan sovne til musikk, og vokne til musikk (om det er vekkeklokkefunksjon gjør det ingenting, men har vekkeklokke-timer på mp3-spilleren).

Jeg vet jeg ikke kan forvente super lyd. Men det vil være bedre enn ingenting.

Om noen har noe de har erfaring med er det helt greit at de legger inn et ørlite review av annlegget.

Produktinformasjon for X5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

En Trond Hafnor, Audiosearch. Ikke noen nettside etc. Han virker jo passelig troverdig, men som sagt har jeg mindre god erfaring med handel fra enmannsforetak.

Tenkte å kjøpe Dynavoice Magic S-4 og noen gode kabler, hva syns folk om det? Legge mer penger i høytalere? Og hvilken kabler?

Og trenger jeg DVD-spilleren som var i Lyd og Bilde-artikkelen? Jeg kan jo bare koble til via Jack-3,5 mm-kabel.

Lenke til kommentar
Har du ringt fyren og snakka med ham? Det er iallefall en på AVForum som har handla seg ampen, du kan jo spørre ham om hvor han fikk tak i den ;)

7092168[/snapback]

Sendte epost til han for en stund siden. Han selger den til 420,-, og anbefaler meg å forhåndsbetale ( ! ) denne varen, siden etterspørselen er så stor. Det er på dette punktet jeg tviler på personen. Ser for meg en TV2-hjelper-deg sak, hvor Kristoffer aldri fikk varen eller pengene tilbake.

Personen på AVForum hadde kjøpt sin på thinkgeek.com, en nettbutikk i USA.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...