Gå til innhold

TES: OOO 1.3 Character Museum! (din char her)

Anbefalte innlegg

Denne tråden er for dine characters med OOO 1.3 modden.

For de som lurer på hva det er se denne tråden!

For de som ikke har OOO 1.3 er det denne tråden som gjelder!

(pga tiden det tar og levle osv på OOO)

List gjerne opp stats til charactern din samt ett bilde av den som eksempel under:

George W.Bush

Breton

Warrior

Timer spilt: 1

Level: 20

Blade 100

Block 46

Destruction 100

Alteration 100

Armorer 1

Athletics 1

Illusion 100

Og gjerne ett bilde av charactern din, prøv og ikke legg til bildet slik at det tar hele siden her. Legg det til slik at man kan trykke på det så kommer bildet opp i full størrelse, for ordens skyld :)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er level 1 og har fullt Dwemer armor sett? Fortell meg hvordan, please. Du har vel ikke bare skrevet ting i Console, hm?

6926767[/snapback]

Arena og det er Worn Dwemer, dvs billigere verson ;) Bare cuirass, shield og greaves er dwemer.

Hva snakker du om? Eneste skillen jeg har gått opp i er block :hmm: Hva i all verden er det du tyder på?

Starter med mainskill på 25 ja... PLUSS poeng fra Rasen din!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
hvorfor har du athletics? :dontgetit: er vel strengt tatt ikke noe poeng i å ha både blade og blunt heller?(holder med en av dem)

6927455[/snapback]

Og hvorfor ikke holde seg On Topic? Skjønner ikk helt poenget med det heller!

Blade og Blunt? Skal du ha en ren Warrior er det greit og ha det meste, og hvis jeg møter en som er for sterk vil jeg kunne løpe fort ;)

Med Athletics, Blade OG Blunt så vil også Attributene gå bedre oppover per level :)

Lenke til kommentar

Da var jeg back on-topic. To bilder, ett med Arena Grand Champion Valor armor.

De grønne tallene er constant effect-ting jeg har på.

post-11520-1159135580_thumb.jpg

Og ett med min nye Imperial Blades Armor.

post-11520-1159135591_thumb.jpg

Timer Spilt: 41 timer

Level: 8

Race: Imperial

Class: Custom Warrior

Grand Champion Armor har veldig bra armor value (13), men da får man ikke ta på en ENESTE del av annen sort armor uten å bli naken. Så den er litt kjip, får aldri brukt de fete støvlene man fikk i en quest, eller andre ting uten å ta av alt. Må også over 50 Armorer for å reparere selv. og den veier 72kg. Så jeg kutta den ut nuh, og bytte til Imperial Blades. Samme value, ser mye bedre ut, kan fikse selv og bytte ut enkelt-deler, ja takk.

Blades får man gratis når man har befridd Kvatch i mainquesten (2. del ellerno). Var ikke så vanskelig som jeg trodde.

Har Illusion som mainskill så jeg slipper å bruke fakler for å få lys. Endel fine andre ting i Illusion også, som Frenzy, som får folk til å angripe hvem som helst i nærheten. Grei på assassin-oppdrag når man ikke må bli oppdaget. Hive frenzy på target, så klikker han mongo og angriper alle han ser og dør. Eeeevil :)

Eller Charm, som høyner Disposition masse. Slipper Bribes.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hm hvorfor ser jeg bare Main skills på en skjerm før jeg må scrolle? Hva slags oppløsning kjører dere? Skrifta mi er jo dobbelt så stor.

6935772[/snapback]

Oppløsninga er bare 1024x768, har ikke masking til mer.

Men kjører BTMod med Dark U.I. Den anbefales på det sterkeste!

Ta en kikk på det her.

Lenke til kommentar
Huff, BTMod var så sinnssykt mye editering av obskure verdier i config-filer. Gidder ikke.

6936713[/snapback]

BTMod var jo dobbeltklikk på exe-filen, fiks ferdig. I hvert fall her hos meg.

6936765[/snapback]

Sier du det? Kjørte faktisk ikke spillet etter exe-fila. Bare så i readme utallige verdier å forandre i config-filene.

Lenke til kommentar

Er bare å klikke exe-fila, så er det tut og gjør. Det med de obskure verdiene er bare hvis man vil forandre på ting.

Og det gjelder vel både BTMod og Darniefied. Så det er bare å prøve å se hvilken du liker best. Men Dark U.I. anbefaler jeg uansett! Den gjør inventorien mørkere. Veldig nyttig når man er i mørke huler og lusker rundt.

Endret av Gromle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...