iChristian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg bor i et kollektiv med samboeren min og 4 andre mennesker. I dag så skulle en av de andre ut på byen, men hadde ingen rene tørre sokker. Så han tar et nyvasket par og vått sokkepar og legger dette på en tallerken og putter det i mikrobølgeovnen. Det han ikke passer på er å stille inn på tining eller andre lignende ting. Så han setter mikrobølgeovnen på i 10-12 minutter og går derifra for å pynte seg på rommet. Plutselig begynner det å lukte røyk, han kommer styrtende til, sokkeparet står i flammer i mikroen. Er det mulig? Moralen må være. Ingen sokker i mikrobølgeovnen... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det der hørtes veldig ... kollektivaktig ut ja. Glad jeg ikke er der lenger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Haha! Er det mulig Er han et surrehue? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Same shit happened me :!: Hils han :!: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) En gang la jeg noen cafè Cookies for lenge i microen, og da lukta det svidd lenge. I tillegg til masse røyk. Brant ikke da, men nest før. Heftig feil! Mente microen, og ikke ovnen! Endret 23. september 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 En gang la jeg noen cafè Cookies for lenge i ovnen, og da lukte det svidd lenge. I tillegg til masse røyk. Brant ikke da, men nest før. 6925154[/snapback] Er du gammel du da? Alle vet at virkelige menn spiser Cafè Cookies kalde Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jaja. Har spist de "kalde" (romtemp.) fra nå av. Skulle bare teste om de var gode varme òg. Siden det står på pakka at man kan varme de i micro. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Det mest fantastiske jeg presterte å gjøre i kollektivet var å sette et stort, fullt glass med syltetøy på en kokeplate, for så å komme borti bryteren på vei ut, slik at plata ble skrudd på full guffe. Kom hjem til et kjøkken dekket i syltetøy, mystisk lukt og et tykt lag med nærmest forkullet sukkerlake på plata. Man kan si jeg ble litt sur da. Brukte flere dager på rengjøringen. Endret 23. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det mest fantastiske jeg presterte å gjøre i kollektivet var å sette et stort, fullt glass med syltetøy på en kokeplate, for så å komme borti bryteren på vei ut, slik at plata ble skrudd på full guffe. Kom hjem til et kjøkken dekket i syltetøy, mystisk lukt og et tykt lag med nærmest forkullet sukkerlake på plata. Man kan si jeg ble litt sur da. Brukte flere dager på rengjøringen. 6925315[/snapback] hehe, minner meg om naboen som la lighteren på en kokeplate, og skrudde på ved ett uhell.. PANG! spratt biter helt fra kjøkkenet, til gangen, ned kjellertrappa og langt nedi der Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kokeplater er en skummel bil Lenke til kommentar
akan Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 En ting du aldri skal putte i microen må være egg. De sprenger og du får et helvete med rengjøring >< Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Men man kan putte i cd'er =) genialt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hehe, minner meg om naboen som la lighteren på en kokeplate, og skrudde på ved ett uhell.. PANG! spratt biter helt fra kjøkkenet, til gangen, ned kjellertrappa og langt nedi der 6925367[/snapback] Eg synest det er ein fantastisk prestasjon å tilfeldigvis legge ein lighter på ei plate og så være «uheldig» å skru på plata. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Mm.. Sprøstekte cd-er. Snacks! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Mm.. Sprøstekte cd-er. Snacks! 6925764[/snapback] Blir vel eit heftig lysshow? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ikke putt inn jawbreakers heller, var ei heller dum dame som gjorde det engang, den sa poff i hennes gane Lenke til kommentar
akan Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Du har jo også damen som prøvde å varme hunden sin i microen det gikk ikke bra for å si det slik. men hun ble ganske rik på å saksøke produsenten så ^^ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hehe, minner meg om naboen som la lighteren på en kokeplate, og skrudde på ved ett uhell.. PANG! spratt biter helt fra kjøkkenet, til gangen, ned kjellertrappa og langt nedi der 6925367[/snapback] Eg synest det er ein fantastisk prestasjon å tilfeldigvis legge ein lighter på ei plate og så være «uheldig» å skru på plata. 6925758[/snapback] Røyking under viften til komfyren, lighter blir bare lagt ned på platen, og lening over komfyr så den skrur på noen av platene = pang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå