Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

HTC Trinity - P3600

nda

Anbefalte innlegg

Endelig et bilde av den sorte varianten av HTC Trinity eller P3600 som den skal hete.

Etter å ha brukt Nokia E60 noen måneder vurderer jeg å skifte fra Symbian til WindowsMobile og HTC Trinity.

Synes E60 har en litt liten skjerm i enkelte sammenhenger og kunne gjerne tenke meg en løsning med større skjerm og stylus. Samtidig ser jeg at WM5 har et mye større utvalg av programmer enn det som er tilfelle med Symbian.

Det eneste som holder meg litt tilbake er hvorvidt jeg blir tilfreds med stylusbruk og trykkfølsom skjerm (HTC TyTN er ikke et alternativ). Noen med innspill??

Synes ellers at HTC Trinity ser spennende ut og mye mer tiltalende sort enn hvit. Skal bli gøy å se den "live" :!:

post-85188-1159037706_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

http://www.europe.htc.com/z/pdf/products/H...E_V2_111006.pdf

Sjekk side nr. 6 - Den bekrefter at p3600 har GPS :)

Edit: ... Men må vente på softwareoppdatering for å få den til å Virke. Vodaphone(eller Organge eller.no) reklamerer for denne mobilen med noe ala "Kjøpe i dag, få softwareoppdatering med GPS i begynnelsen av 2007"

Edit: ringte nettopp forhandleren, og han sa at det følger med kart over hele Europa på medfølgende DVD-plate.... Ergo: GPS finnes i enheten!

Endret av neofix
Lenke til kommentar

Førsteinntrykk: Pen, slick, stor skjerm, virker robust.

Etter å ha skrudd på: Auch, så dårlig skjerm?! Det var det første jeg tenkte. Bildene på skjermen bærer ikke preg av å være kornet eller.noe sånt, men du ser at fargeovergangen ikke er så jevn som den kunne ha vært. Men etter å ha testet litt virker det som at det kun er på grunn av mye komprimering/lite farger på bildefilene. Ved større filer så _virker_ det som at problemet ikke er tilstede.

Enheten vil ikke synce med Vista! så jeg får ikke kjørt de programmene som bruker activeSync til å overføre seg selv til enheten; kun rene cab-applikasjoner.

Ellers, Windows mobile 5.0 skuffer med tanke på det visuelle og brukervennlige. Men det er vel ikke så mye mobilens feil det; selv om det trekker ned hovedinntrykket.

Har faktisk lite tro på GPS-biten nå likevel... (uten at jeg skal miste motet :p) Hehe! Viste seg at han fyren hos forhandleren trodde jeg snakket om P3300, og der følger det med DVD-plate med kart; IKKE på p3600... Går også rykter om at p3600 støtter AGPS, og ikke vanlig GPS.. Men hva som er sant; det får vi nå vente og se.

Flytter vel denne bort til lesertester når jeg har "testet" ferdig :)

Lenke til kommentar

At enheten ikke synkroniserer med Vista, er et Vista-problem. Det gikk med tidligere build'er, men ikke nå lenger av uforståelige grunner...

En WM5 telefon er mer avansert enn en vanlig fra-hylla Nokia eller SE, men det blir du fort vant til. Snart lurer du på hvordan du kunne klare deg uten. ;)

Er du ikke fornøyd med det visuelle, så installer et annet theme (eller lag ditt eget, det gjorde jeg). :)

Lenke til kommentar

Selve theme-messig så er det vel greit, men det er ikke til å legge skjul på at WM5 ikke har hatt noen større oppdateringer på ett år eller to(hvis jeg ikke tar feil), og det merkes hvis du ser det visuelle og brukervennligheten opp mot f.eks. nyeste Symbian som har hatt flere makeovers i løpet av årene. (synes nå jeg)

Får håpe man får oppdatert enheten til Crossbow når den blir gitt ut til forbrukerene. Hvis ikke, så er det vel frem med "verktøykassa" og prøve å få Crossbow til å funke med HTCen min :p

Edit: moskus: Har du noen formening om oppdatering til Crossbow vil være mulig for p3600?

Endret av neofix
Lenke til kommentar

Hmm, nå går det rykter om at denne også har radio :p Hehe! Dette er virkelig merkelige greier fra HTC sin side. Virker som at de har presset p3600 ut på markedet før de egentlig har hatt alt på plass bare for å rekke julesalget eller.no... :p Men det jeg virkelig ikke håper på, er at de har gitt ut forskjellige utgaver med forskjellig hardware istedenfor bare med forskjellig firmware/rom.

http://forum2.mobile-review.com/showpost.p...24&postcount=63

Lenke til kommentar
Enheten vil ikke synce med Vista! så jeg får ikke kjørt de programmene som bruker activeSync til å overføre seg selv til enheten; kun rene cab-applikasjoner.

7328290[/snapback]

Hvilken versjon av Vista har du? Du må laste ned Windows Moblie Device Center, det har tatt over for Active Sync i Vista. Jeg syncer P3300 med Pre-RC1 5536 helt strøkent, får innstalert program over syncen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...