Antihero Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Bestilte en Inspiron 8200 med 3 feil på spesifikasjonene bl.a. GF2 istedenfor Radeon 9000 Latterlig kundebehandling over telefon, blir lovet oppringt så snart de er ferdige i telefon, noe som aldri skjer trodde først ikke på alle som sier at de har dårlig kundebehandling, men **** så feil jeg tok Lenke til kommentar
kindings Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Sendte mail til dem jeg, fant ut at det var enklere. De byttet nesten ut hele maskinen for meg, uten å stille et eneste spørsmål. Jeg bare sa at jeg ikke var fornøyd med det og det, etpar dager etter ringte det en kis fra et firma her i Trondheim og sa at de hadde fått beskjed om å fikse en maskin(kom og hentet/leverte den på døren). Jeg hadde fått den igjen samme dag, dersom det ikke var for at de hadde fått feil skjerm, de ringte og sa i fra senere samme dag at jeg kunne enten få den tilbake til de hadde fått skjermen eller så kunne de bare ha den liggende, alt i alt var den borte 2 arbeidsdager. Sef hadde mailen min en høflig tone og jeg ba dem ikke om å putte den inn noen plass :smile: Jeg ble ihvertfall meget overrasket over den servicen jeg fikk, etter alt det negative jeg hadde hørt om kundeservicen til Dell. Kanskje trikset er å skrive mail til dem? Lenke til kommentar
LORDFRIENDLY Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hvorfor er overskriften Dell-hell hvis du er fornøyd? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 19:09, skrev LORDFRIENDLY:Hvorfor er overskriften Dell-hell hvis du er fornøyd? Har du ikke lest feil innlegg nå? :wink: :wink: Lenke til kommentar
LORDFRIENDLY Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 ååh så han var ikke fornøyd... da så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå