Gå til innhold

Tilbakemelding på design -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint fokus på innhold. Det er lett å se den første overskriften, noe som gjør at en automatisk leser videre. Cleant og enkelt ellers. Ellers synes jeg det burde vært en banner der, som sa litt om nettstedet "in general". Det sa meg litt lite å kun se linkene. Er jeg kommet til en blog nå? Og hva slags type blog er det snakk om. Ikke noe personlig preg.

For folk som besøker siden første gang, er det etter min mening viktig å sende ut slike signaler. Dersom blog- en tilhører en som er frelst av biler, burde det vært bilde av en bil et sted. Og er folk opptatt av data, forventer de en datamaskin (eller lignende).

Her er det ingenting av dette, og man stiller seg spørsmålet: Hva dreier dette seg om. Er teksten litt lite informativ en dag, vil folk sannsynligvis trykke "back" eller "close". Men det er min vurdering. Undermeny (på venstre side) burde kanskje vært litt mer tydelig..?

Men; Keep it up! Synes du er inne på noe :)

Lenke til kommentar

Det er ment til et panel som er privat for vi som jobber i Medicon Media. Den skal fungere som en prosjektside for oss, slik at vi holder full oversikt med hverandre, updates osv kommer inn på den siden. Kunder som vi har hatt igjennom sidene kommer også der, i tillegg til ferdige prosjekt.

takk for kommentarer:)

Lenke til kommentar
Det er ment til et panel som er privat for vi som jobber i Medicon Media. Den skal fungere som en prosjektside for oss, slik at vi holder full oversikt med hverandre, updates osv kommer inn på den siden. Kunder som vi har hatt igjennom sidene kommer også der, i tillegg til ferdige prosjekt.

takk for kommentarer:)

6924848[/snapback]

Har du det prosjektet oppe ennå? Hvem er med fortsatt?

Jeg synes det var veldig pent og fine farger. Ryddig også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...