Gå til innhold

Postoppkrav, kredittkunder, forhåndsbetaling

Zapking

Anbefalte innlegg

Jeg handla en vare på nettet, og så fikk jeg valg mellom postoppkrav, eller kredittkunder/forhåndsbetaling. Så valgte jeg det siste og tenkte ikke noe mer på det, men så lurer jeg på om jeg kanskje har driti meg ut og at det alternativet ikke er ment for vanlige kunder??

Jeg må jo få et kontonummer som jeg kan overføre pengene til, ellers sender de meg ikke varen?

Jeg valgte dette alternativet fordi det så billigst ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er betingelsene:

Alle priser er oppgitt eks. frakt, med mindre annet uttrykkelig er nevnt. Prisene er i stadig forandring og vi tar derfor forbehold om prisendring som følge av endrede priser fra våre leverandører.

Vi forbeholder oss rett til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i prissvingninger og lagersituasjon. Alle leveringstider som blir oppgitt av oss må anses som veiledende. Med leveringstid menes tidspunkt for ankomst av varer til vårt lager.

Medgått tid til plukking, pakking og eventuell produksjon kommer i tillegg før innlevering av forsendelsen til transportør. Når tid er oppgitt i antall dager, menes hverdager og befrakters tid kommer alltid i tillegg.

Vi forbeholder oss retten til å avvike oppgitt leveringstid uten nærmere varsel. Eventuelle prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt får ikke tilbakevirkende kraft.

Vi tar forbehold om mulige skrive-/trykkfeil. Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra Stangtuppen fiskeutstyr side, kan dette endres uten unntak, dersom kunden blir gjort oppmerksom om forholdet på forhånd og innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget.

uavhentede pakker vil kunden bli ilagt et straffegebyr for å dekke våre kostnader til ekspedisjon og frakt. Gebyret er per dags dato satt til kr 300,- Dette gebyret vil bli innkrevet av vår inkasso-partner DAHL INKASSO A/S

* POST OPPKRAV. 99kr.

* Sending Av fiskestenger 149kr

* Kjøp under kr 150 faktura gebyr på 25 Tilkommer.

* Forhåndsbetaling kun postens satser tilkommer

.

Endret av Zapking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...