svennand Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 forresten på grunn av itbutikken har jeg nå begynt å strikke!!!! jeg sliter! noen som vil donere en gammelt hk som takler amd xp prossesorer til meg =) forresten har jeg ikke krav på pengene tilbake i denne situasjonen? og når det varen er dead on arrival skal ikke returportoen dekkes av forhandleren? dette lurer jeg på for jeg har nå brukt 210 kr på returporto på et hk som kostet 1000 kr.... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Takk for hjelpen Komplett.no Salg. :smile: Da venter jeg. Fint at dere svarer på spørsmål. Får svar mye kjappere her, enn ved mail til dere. :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Moralen for vel være at man bør ha en backup-maskin når noe ryker som man har kjøpt på en nettbutikk, ellers så er man Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 hehe det har jeg og men det er en IBM 400 mhz 64 mb ram med windows 2000 pro føles ut som jeg har dratt over ram'en med noe magnetisk for den oppfører seg som en 8 mb brikke.... får minneproblemer når jeg skal ha opp mer en ett explorer vindu. å spille mp3 er og kabal samtidig er noe jeg bare kan drømme om.... =) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Jeg er heldigvis litt bedre stilt en deg. 733 PIII 128 MB ram og XP her.. Oppstarten er værst. Er man så uheldig og åpne et vindu før HD er _helt_ ferdig og jobbe, så er det bare og trakte kaffen. Men skjermen er jo jævli bra da [ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-11-05 11:33 ] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Nuvel...ser man det Har ennå ikke hørt et kvekk, og nå har det gått 12 dager. Syntes nettopp det var snakk om 7 dager her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå